Geeeen Internet!!


Kan iemand van de moderater zien waarom ik geen internetverbinding heb. Sinds vorige week is er monteur geweest voor de installatie en sindsdien geen internetverbinding.

Teresa van Odido 26 dagen geleden

@Hassan2024 Ik ben direct het systeem ingedoken om jouw verbinding uit te lezen en er gaat inderdaad iets niet goed. Ik heb daarom meteen een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen dit voor je onderzoeken en oplossen! 

In de tussentijd zou ik je graag willen voorzien van een Unlimited voucher code. Indien je gebruik maakt van een Odido of BEN simkaart, kan ik deze gelijk naar je sturen. Laat je mij weten of je hier gebruik van wilt maken?

Bekijk origineel

13 reacties

Wifi modem t-54:
Power = groen constant 
2,4g = groen constant 
5g= groen constant 
Lan= groen constant 
Internet en WAN = brandt niet

Kleine witte boxje:

10g = groen constant 
los = brandt niet
Pon = groen constant 
POwer = groen constant 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hassan2024 

De gele internetkabel op de laatste foto moet in de blauwe WAN poort.

hi @Waqqas nu zie ik een rode licht branden en af en toe brandt 10g lampje

 

Reputatie 7
Badge +15

@Hassan2024 

Kun je de witte Huawei eens herstarten door de stroom er even af te halen? Als het dan nog niet werkt dan lijkt er een storing te zijn.

hi @Waqqas nog steeds rood. Ik had van jullie een model t-56 gekregen alleen deze heb ik vervangen voor t-54. De t-56 werkte bij mij niet goed internetverbinding viel steeds weg. Op deze pagina had ik gelezen dat andere ook met dit probleem zaten en dat dit probleem was verholpen door modem t-54

 

Reputatie 6
Badge +2

@Hassan2024 Ik ben direct het systeem ingedoken om jouw verbinding uit te lezen en er gaat inderdaad iets niet goed. Ik heb daarom meteen een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen dit voor je onderzoeken en oplossen! 

In de tussentijd zou ik je graag willen voorzien van een Unlimited voucher code. Indien je gebruik maakt van een Odido of BEN simkaart, kan ik deze gelijk naar je sturen. Laat je mij weten of je hier gebruik van wilt maken?

@Teresa van Odido ik heb al een voucher voor 7 dagen en morgen staat een afspraak ingepland met een monteur van guidion. Hebben we het dan over dezelfde dienst? Of is dit intern?

Reputatie 7
Badge +9

Kan je ons een terugkoppeling geven als de monteur geweest is @Hassan2024? Ik zie dat @Teresa van Odido een extra ticket heeft aangemaakt voor onze techneuten.  

Hi @Tommie van Odido ,

ik heb de wifimodem die ik van jullie had gekregen t-56 aangesloten en ik heb weer internet. Ik had deze vervangen voor t-54, omdat ik slechte internet verbinding had en internet elke x wegviel. T-54 zou volgens deze community pagina het probleem moeten oplossen. Alleen had ik zelf geen internet meer. Dus weer de t-56 aangesloten en nu ff kijken hoe de verbinding weer is. Had ergens gelezen dat er een bug was in t-56 en dat deze recent is opgelost.

Reputatie 7
Badge +9

Houd het in de gaten en trek gerust aan de bel als je iets opmerkt @Hassan2024

Reageer