geen internet geen klanteservice

  • 2 March 2024
  • 11 reacties
  • 61 Bekeken

Hallo ik heb al 2 dagen geen internet  ben al 2 dagen bezig de klantenservice  re bekijken sond van morgen om 9 uur als 3de in de wacht  on eens was iedereen bezet en kom ik al weer niet verder wie kan me helpen  zodat ik wel mense krijgt bekijkt en het word opgelos

Ishana van Odido 1 maand geleden

Hoi @Yuefrohnik sta voor je klaar en wil dit graag nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Yuefrohnik sta voor je klaar en wil dit graag nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Groetjes, Ishana

Ik ben een klant die over genomen is van tele 2 ik betaal nog steeds 28 euro voor het abonnement en op de app staat niet dat het internet mee is gegaan

Beetje vreemd dat jullie tele 2 over nemen en me internet abonomet nergens te bekennen is ik zie op mijn odido aleen mijn telefoon abonnement waar ben ik sinds jullie het over nemen dan het geld naar toe aan het betalen

Mijn klant nummer is XXXXXX

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Yuefrohn ,

Odido heeft alleen Tele2 mobiel omgezet naar Odido mobiel. Vast internet is nog steeds Tele2 thuis en heeft een eigen my-tele2 omgeving en een eigen forum plus klantenservice. 

Hoi @eric  nou dat klopt niet want als je in wil loggen bij mijn tele 2 kan het niet en word je meteen door gestuurt naar odido de klantenservice  bestaat niet meer van tele 2

Dag 4 stond in de wacht op de cat verbreken ze d3 verbinding bah wat een XXX bedrijf is dit zeg

 

Moderator edit - scheldwoord/kwetsende uiting verwijderd: het is niet toegestaan om te schelden of andersoortige kwetsende uitingen te plaatsen op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft door en houd je hieraan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Bij een volgende waarschuwing zijn we genoodzaakt je te bannen.

 

Reputatie 7
Badge +14

Op tele2.nl staat:

Internet, TV + Bellen

Ben je een Tele2 thuis klant? Dan verandert er niets, je Tele2 thuis abonnement blijft gewoon hetzelfde. Bij je Tele2 thuis account is je gebruikersnaam gelijk aan het gedeelte van je e-mailadres voor het apenstaartje (@). Als je een nieuwe klant bent, vind je de inloggegevens voor Mijn Tele2 in de welkomstbrief die je binnen vijf werkdagen na je bestelling krijgt. Heb je alleen vaste telefonie, dan kun je geen gebruikmaken van Mijn Tele2.

De link om in te loggen staat hier. Het telefoonnummer van de klantenservice is 020 - 754 4444 

 

@eric tele 2 is overgenomen door odido als je verder klikt kom je  bij odido uit

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Yuefrohn, het mobiele gedeelte van Tele2 is nu verder gegaan onder de naam Odido, maar voor Tele2 Thuis is niks veranderd. Dit valt nu echt nog onder Tele2 en dit is ook de reden dat wij jouw gegevens niet terug kunnen vinden. Zoals Eric aangeeft kan je contact opnemen met Tele2 door te bellen naar 020 - 754 4444 zodat je hier zo snel mogelijk mee verder geholpen kan worden! 

Die had ik al begrepen  maar wel raar dat op de site van. Tele 2 op internet klikt je door verwezen word naar jullie dat is wat mij deed deken dat ik bij jullie moest zijn maar beloof  me 1 Ding doe war aan jullie klante service en de berijkbaarheid er van niet als mensen om 9 uut in de wacht zitten in de chat 2 min later zeggen niemand is berijdbaar en dat er dan niemand d meer is dat geeft het teken dat ik niet de enige ben waar  wat mee is wat dat betreft en dat is niet goed want hadden jullie me eerder te woord gestaan had ik eerder naar tele 2 kunnen bellen dan was het eerder opgelost gewees als je een chat functie aan bied met er wel altijd iemand hem bemannen anders kin je het net zo goed op heffen dat men aleen bellen kan

Reageer