Beantwoord

Geen internet Meppel

  • 23 October 2023
  • 13 reacties
  • 223 Bekeken

Sinds 06.00 geen internet thuis meer. Het proces van een storingsmelding maken stopt wanneer link nr 3 niet werkt. Is de storing bekend?

icon

Beste antwoord door Magda 1972 24 October 2023, 19:08

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rowstar, welkom op onze Community!

Dit is inmiddels bij ons bekend. Verdere update hierover worden in dit topic met je gedeeld:  

 

Reputatie 1

Wij hebben ook sinds vannacht geen internet/tv meer in Meppel. 

Beste Odido nog altijd geen internet (en TV), een werkdag lang. Een deel van meppel heeft gewoon verbinding (3 straten verderop zelfs). Update van 16.45 meldt nog steeds zoekende naar de oplossing.. is er een verwachting te geven?

Misschien weet @Tommie van Odido meer? Het is intussen 22.11 uur en de update is niet echt verder gekomen... weinig info naar de klanten die zonder zitten 

Rowstar helemaal mee eens wij hadden ook vanaf vannacht 00:45 uur geen tv internet en telefonie meer en nu nog steeds niet en horen er ook niks meer van

Weinig info idd voor de klanten die zonder zitten en bij de winkel hier in Meppel zeggen ze vanmiddag er is iemand mee bezig nou zit nou bijna 24 uur zonder.

Reputatie 1

@Tommie van Odido is er inmiddels bekend wanneer het weer zal werken? Wat is de verwachting. 

@Tommie van Odido graag zou ik willen weten hoe lang het nog duurt voor dat ik alles weer heb dit is echt heel vervelend zeker met kinderen 

Ik lees op een ander topic dat herstart van de router moet werken. Proberen waard.

Tommie van Odido heeft een dagje vrij denk ik..... 🤔

Reputatie 1

@Rowstar @Magda 1972 bij ons werkt het inmiddels weer. Nadat wij de NT kast en router van de stroom af en aan en opnieuw opgestart. Hopelijk bij jullie ook! 

Michelle95 gaan we proberen 

Ook hier weer internet en TV

Ook hier weer internet tv en telefonie 😀

Reputatie 7
Badge +9

Hey all, het is inmiddels opgelost! Zijn jullie allemaal weer online?

Reageer