geen livebeeld van video deurbel

  • 14 March 2024
  • 5 reacties
  • 37 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo ,Ik zou graag om jullie hulp vragen. Ik krijg geen livebeeld op mijn telefoon van mijn video deurbel. ( Geen Ring)

Krijg wel een melding als er iemand gedetecteerd wordt, maar als ik dan overschakel naar livebeeld geeft hij de bouw van een gecodeerd kanaal ontbreekt.

Ook een andere deurbel geprobeerd en deze geeft ook melding als er iemand gedetecteerd wordt maar geen livebeeld ( connexion failed)

Deurbel gereset maar helpt niet.

Deurbel hangt 2 meter van mijn Zycel router af.

Router van de stroom gehaald enige tijd maar helpt ook niet.

2.4 GHz en 5 GHz kanalen gescheiden ,maar helpt ook niet.

 

Heeft iemand nog ideeën?

Ik hoor het graag.

 

Tommie van Odido 1 maand geleden

Hoi @penh21, welkom op onze Community!

Ik wil je hier heel graag mee helpen, echter zie ik niet iets geks waar het aan kan liggen. Zou je mij iets meer informatie hierover? 

  1. Over wat voor deurbel gaat het?
  2. Heeft het eerder wel gewerkt of heeft het nooit gewerkt?

Op je netwerk zie ik op dit moment niks raars, wel zie ik dat je de 2,4 GHz en 5 GHz band dezelfde SSID hebt gegeven, dit kan voor verwarring zorgen. Wellicht werkt het als je dit aanpast.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @penh21, welkom op onze Community!

Ik wil je hier heel graag mee helpen, echter zie ik niet iets geks waar het aan kan liggen. Zou je mij iets meer informatie hierover? 

  1. Over wat voor deurbel gaat het?
  2. Heeft het eerder wel gewerkt of heeft het nooit gewerkt?

Op je netwerk zie ik op dit moment niks raars, wel zie ik dat je de 2,4 GHz en 5 GHz band dezelfde SSID hebt gegeven, dit kan voor verwarring zorgen. Wellicht werkt het als je dit aanpast.

Hallo Tommie, 

Bedankt voor je reactie.

Ik ga de namen in ieder geval aanpassen om te kijken of dit het probleem is 

Merk deurbel camer is Shine en werkt via anyhome app. 

Heeft het altijd gedaan en sinds een paar weken dit probleem.

De andere camera die ik geprobeerd heb en het zelfde probleem geeft is van SHB(smart home beveiliging) werkt met Shb app en tuya app.

Heb camera al meerdere keren gereset,maar helpt niet.

Reputatie 7
Badge +9

Laat maar weten of de naamswijziging helpt @penh21, anders ga ik je een nieuw modem opsturen! 

Helaas naamswijziging levert niet het gewenste resultaat.

Heb alles nog eens opnieuw aangemeld ,maar blijft hetzelfde 

 

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @penh21, het was het proberen waard! Ik ga in dit geval gelijk een nieuw modem naar je toe sturen. Zodra deze onderweg is krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Deze kan je vervolgens precies aansluiten zoals het huidige modem aangesloten staat. Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen maar kan je inleveren bij een milieupunt. Wil je het me laten weten als dit nieuwe modem de oplossing is geweest? 

Reageer