Beantwoord

Geen reactie verzoek creditnota

  • 23 November 2023
  • 5 reacties
  • 45 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb een tijdje terug een wifi punt teruggestuurd. Was net te laat ivm vakantie. Al jaren klant met twee mobiele nummers en ook een thuis aansluiting. Boete gehad voor te laat terug sturen. Gebeld, er werd tegen mij gezegd dat ik een creditnota zou ontvangen, maar dan moest ik een mail sturen. Meerdere malen gedaan maar geen reactie laat staan een creditnota. Ik verzoek dit asap in orde te maken.

icon

Beste antwoord door Teresa van Odido 16 December 2023, 16:42

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @danii1986 ,

Dat is niet zoals je het hoort, maar je bent hier op de goede plek voor een oplossing.
Als je een foto van het verzendbewijs hier kan plaatsen en je hebt je klantnummer in je profiel staan dan kan een moderator je verder helpen.
Foto plaatsen kan op onderstaande manier.
 

 

Reputatie 2

Dank voor de reactie. Die heb ik helaas niet meer. Dit duurt namelijk al een tijdje. Ik heb wel mijn meerdere verzoeken per mail waar nooit reactie op is gekomen.

Reputatie 7
Badge +14

Als je een mail met het verzendbewijs hebt gestuurd, dan kun je de foto toch uit de verzonden email box halen?

Reputatie 2

Ik heb nergens aangegeven dat ik een verzendbewijs in de mail moest toevoegen en dus heb gedaan. Die vlieger gaat dus helaas niet op. Inmiddels zijn we weer een aantal maanden verder en ben ik geen steek opgeschoten na pro-actief gebeld en aantal keren gemaild te hebben. Uiteindelijk zitten we op een forum over een verzendbewijs te discusseren. En dat voor een klant die al jaren meerdere abbonementen afneemt. Chapeau Odido!

Reputatie 6
Badge +2

@danii1986 Ik denk dat @eric er vanuit ging dat je het verzendbewijs naar ons hebt gemaild, omdat wij hier normaal gesproken om vragen. Hoe dan ook, ik ben direct het systeem voor je ingedoken en ik zie aan de track & trace, dat je het pakket naar ons toe hebt gestuurd, maar deze is blijven hangen. Ik heb direct een vergoeding in het systeem gezet voor de boete, deze zal worden verrekend met een volgend factuur, meestal de eerstvolgend. 

 

Reageer