Beantwoord

Hoe zet ik WPS uit op de Zyxel WX5600-T0?

  • 3 December 2023
  • 6 reacties
  • 173 Bekeken

Ik heb sinds kort glasvezel van Odido. Ik heb een EX5601-T1 modem en een WX5600-T0 extender. Op het modem kan ik WPS uitschakelen op het admin paneel. Het paneel van de extender is bijna hetzelfde maar de WPS pagina mist. Ik zou WPS graag uit willen zetten, is dit een optie?

EX5601-T1 Modem WPS configuratie
WX5600-T0 extender geen WPS configuratie

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 December 2023, 22:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @LucOdido 

Ik denk dat je de WPS functie op de versterker niet kan uitzetten. Deze heb je namelijk nodig om met de modem/router te kunnen verbinden/synchroniseren.

Ik heb mijn extender aangesloten via een ethernet kabel, dan lijkt mij WPS niet nodig?

Ik krijg wps ook niet uit, dit inverband ouderlijktoezicht.. en een externe modem zodra deze de internet verbinden verbreekt heeft onze oudste de manier gevonden om via de wifi extender de wps te gebruiken om verbinding te maken en alles te omzeilen 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Syntha-6 

De WPS is nodig voor een correcte werking van de Wifi punten, mocht je WPS toch uit willen zetten dan verbinden de WiFi punten mogelijk niet meer.

Dat is alleen als ze draadloos zijn verbonden en dat geld niet voor bedraad aansluiten 

Reputatie 7
Badge +15

@Syntha-6 

Ik heb zelf geen WiFi punten maar met WPS uit in de router werken de WiFi punten bekabeld wel gewoon naar behoren?

Ik denk niet dat WPS uit te schakelen is op de WiFi punten.

Reageer