internet storing 1.5 week

  • 22 October 2023
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

sinds 1.5 week geen internet. Viel spontaan op een avond uit. Alle tips en trucs geprobeerd, van 2 min uit stopcontact, alle aansluitingen gecontroleerd, fabriek reset.. Klantenservice niet bereikbaar. Gehoopt dat tijdens  vakantie issue spontaan zou verdwijnen. Niet dus. Zyxel T54 systeem met glasvezel. Glasvezel kabel niet aangeraakt, niet veranderd. 

Iemand een oplossing?

gr H

 

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @hvdP, welkom op onze Community!

ik wil natuurlijk dat jij ongestoord kunt genieten van eens stabiele internet verbinding. Zou je een aantal vragen kunnen beantwoorden? Dan kan ik het met zoveel mogelijk informatie doorzetten naar onze techneuten. Alvast bedankt!

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @hvdP 

Welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de mediaconverter?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @hvdP, welkom op onze Community!

ik wil natuurlijk dat jij ongestoord kunt genieten van eens stabiele internet verbinding. Zou je een aantal vragen kunnen beantwoorden? Dan kan ik het met zoveel mogelijk informatie doorzetten naar onze techneuten. Alvast bedankt!

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

Hoi,

 

  1. WAN brandt continue groen. Zowel 2.4 als 5 g branden beiden gel groen met 3 streepjes; beide knipperen/flikkeren. 
  2. Power lamp brandt ook continu.
  3. LOS lampje  (WAN genoemd om Zyxel T 54 knippert 4x per sec)
  4. PON lampje -welke bedoel je daarmee?

gr hvdP

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hvdP, ik zie nu dat je een Media Converter hebt in plaats van een ONT. Bedankt voor de informatie. Ik heb besloten om een monteur aan te sturen, je ontvangt zo een bericht om een afspraak met Guidion in te plannen. Wil je mij daarna een terugkoppeling geven? Alvast bedankt! 

Reageer