-
-
heeft eerste post geplaatst
-
1 reactie
Hoi,
sinds 1.5 week geen internet. Viel spontaan op een avond uit. Alle tips en trucs geprobeerd, van 2 min uit stopcontact, alle aansluitingen gecontroleerd, fabriek reset.. Klantenservice niet bereikbaar. Gehoopt dat tijdens vakantie issue spontaan zou verdwijnen. Niet dus. Zyxel T54 systeem met glasvezel. Glasvezel kabel niet aangeraakt, niet veranderd.
Iemand een oplossing?
gr H
Hey @hvdP, welkom op onze Community!
ik wil natuurlijk dat jij ongestoord kunt genieten van eens stabiele internet verbinding. Zou je een aantal vragen kunnen beantwoorden? Dan kan ik het met zoveel mogelijk informatie doorzetten naar onze techneuten. Alvast bedankt!
- Brandt het WAN lampje op het modem continue groen?
- Brandt het Power lampje op de ONT?
- Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
- Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)
Bekijk origineel