internet valt weg

  • 25 October 2023
  • 3 reacties
  • 19 Bekeken

Sinds een paar weken is het internet erg slecht en valt deze geregeld ook weg, dit geld voor zowel bekabeld en wifi. na reset van de router komt internet vaak wel terug maar niet altijd

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @Jurre413, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat jij ongestoord kunt genieten van een stabiele verbdingin, ik help je hier graag mee. Echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou jij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Alvast bedankt!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jurre413, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat jij ongestoord kunt genieten van een stabiele verbdingin, ik help je hier graag mee. Echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou jij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Alvast bedankt!

Hey @Jurre413, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat jij ongestoord kunt genieten van een stabiele verbdingin, ik help je hier graag mee. Echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou jij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Alvast bedankt!

hey Tommie, ik heb deze zojuist toegevoegd

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jurre413, bedankt voor het toevoegen van je klantnummer.

Ik heb een blik geworpen op je verbinding en hierop is inderdaad te zien dat de verbinding niet helemaal stabiel is. Heb je toevallig een apparaat dichtbij het modem staan wat voor een verstoring kan zorgen? Zou je ook de bekabeling kunnen nalopen, zit alles goed vast of is er iets beschadigd? 

Reageer