Iptv via wifi lukt niet door beveiliging

  • 3 October 2023
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

Ik heb nog 2 maanden te gaan en waarschijnlijk ga ik overstappen wat geen t54 modem heeft.

lukt niet laat ik zeggen wat ik doe. Ik probeer mijn h96 max te verbinden via wifi. Verbinden lukt niet wanneer ik wpa2 of wpa3 doe lukt het niet wanneer ik geen beveiliging erop doe dan doet het wel alleen dan heb ik een open network zonder beveiliging waarbij iedereen op mijn netwerk kan komen. Hierbij gebruik ik gast.

 

Ik heb geprobeerd op een andere modem Experia box v10 daar lukt het wel geen probleem. Heb een andere android box naam weet ik niet dat is ook niet gelukt. Het is beveiliging ergens zelf denk ik dat dit normaal via handmatig door helpdesk misschien wel kan doen mac adress lukt ook niet.

 

Wanneer ik klantenservice bel daar weten ze niet veel.

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hi @Parfumurie, ik ben zelf niet bekend met de H96 maar ik heb toch een blik geworpen.

Ik heb wifi 6 uitgeschakeld en de beveiliging op WPA2 gezet. Zou je het modem kunnen rebooten en kijken of de verbinding nu wel lukt op het beveiligde netwerk?  

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Parfumurie, ik ben zelf niet bekend met de H96 maar ik heb toch een blik geworpen.

Ik heb wifi 6 uitgeschakeld en de beveiliging op WPA2 gezet. Zou je het modem kunnen rebooten en kijken of de verbinding nu wel lukt op het beveiligde netwerk?  

Reageer