kabelbreuk en na 2 weken geen zicht op oplossing

  • 15 March 2024
  • 3 reacties
  • 27 Bekeken

Goedemiddag, 

Sinds 5 maart zitten we zonder internet als gevolg van een glasvezel kabelbreuk veroorzaakt door graafwerkzaamheden door een aannemer van KPN. Ondertussen ben ik door Odido en alle onderaannemers (guidon, open Dutch fiber, Aventis en MDF infra) van het kastje naar de muur verwezen. Iedereen wijst naar elkaar, schuift verantwoordelijkheid af of verschuilt zich achter zijn/haar computerscherm (“ik zie dat de storing nog niet is doorgezet, storing is bij ons niet bekend, dat moet de andere partij eerst doen..etc). Gek wordt je ervan; na bijna 2 weken en zelf achter alle partijen aanbellen zijn we nog geen meter dichter bij een oplossing: wie gaat dit probleem oplossen? Odido, ik heb een contract met jullie, jullie hebben een leveringsverplichting aan de klant maar laten de klant alles uitzoeken en afbellen. Neem je verantwoordelijkheid en zorg dat dit verbeterd wordt want ik heb er veel spijt van dat ik over gestapt ben naar jullie! 

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @Bestevaer7 

Allereerst dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen en je gevoel te uiten. Ik kan goed begrijpen dat je dit liever vandaag dan morgen opgelost ziet, ik met jou! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om uit te zoeken of er al meer bekend is, maar zo ver ik kan inzien wordt er gewerkt aan de oplossing van de kabelbreuk. Uiteraard wil ik voor je uitzoeken of er al meer bekend is over de hersteldatum. Ik heb dit topic in mijn persoonlijke agenda gezet, zodat ik dit morgen voor je kan navragen. Zodra ik meer weet, laat ik het weten in dit topic. 

Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen dan verneem ik het graag. Ik sta klaar om verder te helpen! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Bestevaer7 

Allereerst dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen en je gevoel te uiten. Ik kan goed begrijpen dat je dit liever vandaag dan morgen opgelost ziet, ik met jou! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om uit te zoeken of er al meer bekend is, maar zo ver ik kan inzien wordt er gewerkt aan de oplossing van de kabelbreuk. Uiteraard wil ik voor je uitzoeken of er al meer bekend is over de hersteldatum. Ik heb dit topic in mijn persoonlijke agenda gezet, zodat ik dit morgen voor je kan navragen. Zodra ik meer weet, laat ik het weten in dit topic. 

Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen dan verneem ik het graag. Ik sta klaar om verder te helpen! 

Reputatie 6
Badge +2

@Bestevaer7 Zoals beloofd zou ik hier vandaag op terugkomen. Gelukkig zie ik dat de verbinding is hersteld, fijn! 

Ik heb gelijk de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten in het systeem gezet, dit zal worden verrekend met een volgend factuur. 

En hoe is de oplossing gekomen? Ik zit nu in dit proces en is de laatste, Odido medewerker, die mij doodleuk verteld dat dit nog heel lang kan duren en wat ik dan verwacht…

Mijn telefoon rekening zal ik ze ook sturen daar ik ook van kastje naar de muur wordt gestuurd. 

Reageer