Kan geen Games starten op de PS5

  • 16 February 2024
  • 7 reacties
  • 76 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 4 reacties

Ik heb nu al een tijdje problemen met Odido internet (specifiek voor mijn PS5) Powerflip en UPnP uitgezetspeedtest meerdere keren uitgevoerd, maar nog steeds slome internet en kan geen verbinding maken met meerdere games voor mijn PS5 (meldingen bij games dat er geen internet verbinding is) daarnaast een wifi versterker ontvangen die het ook niet verbeterd. Inmiddels 5 medewerkers gesproken. (playstation doet het wel bij andere thuis)  WIE KAN DIT Z.S.M. OPLOSSEN?

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hey @Bennyhh, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord kunt gamen. Ik heb je voor de zekerheid op de lijst gezet voor die nieuwe Firmware. Daarnaast ben ik benieuwd hoe je de PS5 hebt aangesloten. Is dit bekabeld of via wifi. Als het via wifi is, kun je het eens bekabeld testen? Ik ben benieuwd of dat verschil maakt. En om welke games gaat het precies? 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Bennyhh, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord kunt gamen. Ik heb je voor de zekerheid op de lijst gezet voor die nieuwe Firmware. Daarnaast ben ik benieuwd hoe je de PS5 hebt aangesloten. Is dit bekabeld of via wifi. Als het via wifi is, kun je het eens bekabeld testen? Ik ben benieuwd of dat verschil maakt. En om welke games gaat het precies? 

Hallo Tommie, 

Ik heb al via wifi en bekabeld getest en het zelfde probleem blijft. Het gaat om de games Call of duty en FIFA.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bennyhh 

Geven andere apparaten in huis die verbonden zijn met het internet ook deze melding of werken die wel prima?

En gaat het om online gamen? Offline lukt wel?

Andere apparaten zijn verbonden en geven deze melding niet. Met de playstation is het bij online games.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Bennyhh, ik kan op dit moment geen lijnmeting uitvoeren door een fout in ons systeem. Zou je de PS5 bekabeld willen aansluiten en een speedtest willen uitvoeren in de browser van de PS5? Ga naar www.speedtest.net en voer de test uit. Graag ontvang ik hier dan een foto van! 

@Tommie van Odido 

Reputatie 7
Badge +9

Je behaalt wel de juiste snelheid @Bennyhh. Welke melding krijg je tijdens het gamen? Is het altijd zo of speelt dit af en toe? Het kan namelijk ook aan de server van de game liggen. 

Reageer