Beantwoord

kan mij t54 wifi 6 aan

  • 17 February 2024
  • 8 reacties
  • 71 Bekeken

Goede avond ik heb een vraagje ik zou graag wifi 6 willen maar omdat ik nu al wifi plus heb zou ik graag willen weten of er een mogelijkheid is om wifi 6 te gebruiken ik zou ook graag willen weten hoe ver Odido is met wifi 6 of dat al te gebruiken is of niet 

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 February 2024, 18:30

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dannygoossens 

De Zyxel-T54 beschikt over WiFi 6 en als jouw apparaten ook ondersteuning hebben voor WiFi 6 dan moet het werken.

Wel kan het zo zijn dat je nog de oude WiFi 5 versterkers hebt, mocht dat zo zijn dan kan een moderator deze voor je omwisselen.

Hoi @Waqqas ik heb namelijk de zyxel wx5600 dat zou als het goed is wel de nieuwste wifi versterker moeten zijn ik zou verder niet weten hoe ik wifi 6 zou moeten activeren moet ik naar klanten service bellen ??

Reputatie 7
Badge +15

@Dannygoossens 

WiFi 6 staat standaard aan. Met welk apparaat controleer je of je WiFi 6 hebt? Op een Android telefoon staat er een kleine 6 rechtsboven bij het WiFi icoon.

Reputatie 7
Badge +14

Wifi 6 is een functie van de router. Als jij inlogt in de router kun je dat zelf uit/aan zetten.

hoi @Waqqas Ik heb een iPhone 14 maar ik heb geen kleine 6 staan dus verder weet ik ook niet hoe ik dat kan zien 

 

bedankt voor je antwoord @eric ik zal

eens inloggen in de modem en kijken of ik wifi6 kan vinden en of dat aan staat mocht het niet aan staan kan ik dat gewoon aanzetten of niet 

Reputatie 7
Badge +15

@Dannygoossens 

Ga eens in de instellingen naar WiFi en klik op de "i" naast het wifi netwerk.

Ik Kijk in mij wifi op mij iPhone maar ik zie geen 6 icoontje op me iPhone en ik kan niet in me modem inloggen moet ik de modem resetten om weer in te loggen of niet anders kan ik niet zien of ik wifi 6 aan heb staan in de modem 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Waqqas Ik heb een iPhone 14 maar ik heb geen kleine 6 staan dus verder weet ik ook niet hoe ik dat kan zien 

 

bedankt voor je antwoord @eric ik zal

eens inloggen in de modem en kijken of ik wifi6 kan vinden en of dat aan staat mocht het niet aan staan kan ik dat gewoon aanzetten of niet 

Ja, dat kun je zelf aanzetten. 

Reageer