Beantwoord

Klacht gemeld via Trustpilot met reactie van Cheyenne

  • 3 May 2024
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Beste Cheyenna van Odido,

Op jouw verzoek zet ik mijn review van Trustpilot hier op de community.

N.B. Op 23 april had ik ook een 1 ster review voor Guidion met redenen gegeven. Daar heeft mevrouw Chelnelva van der Steede van Guidion op gereageerd. Daarop is een nieuwe afspraak voor een monteur gemaakt echter is de monteur ook niet komen opdagen.

 https://nl.trustpilot.com/reviews/6633d3801843f2e05c7ca251?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source=ReviewRepliedEmail

 

Met vriendelijke groet,

John

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 4 May 2024, 16:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @John den Boer, ik wil allereerst mijn oprechte excuses hiervoor aanbieden. Ik heb jouw feedback dan ook direct doorgezet zodat wij onze dienstverlening hierin kunnen gaan verbeteren. Ook heb ik direct Guidion opnieuw voor je aangestuurd. Wil je me alsjeblieft op de hoogte houden op de dag dat je de afspraak met de monteur hebt ingepland? Ik wil er alles aan doen zodat dit voor je opgelost gaat worden! 

Reageer