lag bij call of duty sinds overgang glasvezel odido

  • 19 January 2024
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Ervaar veel lag in het spel call of duty op de ps5 sinds ik over ben gegaan van ziggo naar Odido. UPnP al uitgezet omdat het eerst totaal niet werkte. Maar nu vaak in game lag. Enig idee hoe dit kan?

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hi @jaykerst, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Kan je mij iets meer over je verbinding vertellen? Speel je bedraad of via Wifi? Zou je ook voor mij een bekabelde speedtest willen uitvoeren? Dan kunnen we kijken of we daar iets op terug zien. 

Zou je ook de Server Latency in COD willen aanzetten? Kan je mij een aantal cijfers doorgeven wat je ziet staan tijdens het spelen? Thanks!

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jaykerst, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Kan je mij iets meer over je verbinding vertellen? Speel je bedraad of via Wifi? Zou je ook voor mij een bekabelde speedtest willen uitvoeren? Dan kunnen we kijken of we daar iets op terug zien. 

Zou je ook de Server Latency in COD willen aanzetten? Kan je mij een aantal cijfers doorgeven wat je ziet staan tijdens het spelen? Thanks!

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Hi Tommie, ik speel via Wifi. 
 

als ik internet test uitvoer van de verbinding op de ps5 geeft hij verbindingssnelheid 405.7mbps. Downloadsnelheid 8.4mbps.

512mb aan data wordt verzonden en ontvangen.

 

tijdens de game zie ik latency 20-21ms packet loss 0%

met de speedtest.net app volgende info:

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jaykerst, dat is op Wifi niet heel gek. Kan je de Ps5 is bedraad aansluiten en kijken hoe de verbinding dan is?

Reageer