laptop Dell latitude 5510 geen wifi verbinding

  • 8 January 2024
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Mijn Dell latitude 5510 wil geen verbinding maken met de wifi ( sinds kort zijn we over naar odido). Krijg melding kan geen verbinding maken met netwerk.

Jason van Odido 3 maanden geleden

Hoi @Franceline, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Goed dat je om hulp vraagt! Speelt dit probleem op Wifi alleen op deze laptop of ook op andere apparaten? 

Om je alvast uit de brand te helpen, verwijs ik graag naar ons handige Wiki-artikel waar alle tips and tricks al in staan: Hoe verbeter ik mijn wifi? | Odido community. Kom je hiermee niet uit? Laat het me in een nieuwe reactie hieronder weten, dan pakken we het samen op. Veel succes!

Bekijk origineel

4 reacties

Toevoeging: er is wel wifi verbinding geweest nadat laptop uit huis is geweest en opnieuw moest verbinden lukt dat niet meer. Nu met vaste lijn vanaf wifi plus wel verbinding maar ik wil zonder deze vaste lijn kunnen werken

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Franceline, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Goed dat je om hulp vraagt! Speelt dit probleem op Wifi alleen op deze laptop of ook op andere apparaten? 

Om je alvast uit de brand te helpen, verwijs ik graag naar ons handige Wiki-artikel waar alle tips and tricks al in staan: Hoe verbeter ik mijn wifi? | Odido community. Kom je hiermee niet uit? Laat het me in een nieuwe reactie hieronder weten, dan pakken we het samen op. Veel succes!

Her betreft alleen deze laptop. Andere apparaten en ook laptops verbinden wel met deze wifi.

Ik heb deze ochtend opnieuw geprobeerd en heel bijzonder pakt laptop de verbinding nu wel. Dus voor nu is het opgelost!

Reputatie 7
Badge +5

Dat is mooi om te lezen @Franceline! Bedankt voor deze update. Mocht je nog een keer een vraag hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer