Beantwoord

Nieuwe glasvezel met eigen modem Fritz 7590

  • 22 June 2023
  • 5 reacties
  • 483 Bekeken

Hallo, ik heb sinds een jaar de standaardmodem van T-Mobile vervangen door een Fritzbox 7590 met 2 Fritz-repeaters. Ik krijg nu de mogelijkheid om de nieuwe glasvezelverbinding te bestellen bij T-Mobile, 4x zo snel voor slechts 7 euro extra. Ik heb nu ook gewoon glasvezel alleen via een oud prijsplan. 

 

Mijn vraag: Kan de huidige Fritzbox gewoon zijn werk blijven doen of moet er een andere modem komen om hier gebruik van te maken? De oude modem is de Zyxel T-50 en die staat hier werkloos in de meterkast. Krijg je een nieuwe Zyxel T-54 bij deze nieuwe verbinding? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 June 2023, 23:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sullie25-GTA 

Als bestaande klant blijf je de Zyxel-T50 behouden, je krijgt misschien wel een andere mediaconverter. Verder kan je de Fritzbox gewoon blijven gebruiken zoals nu.

Hoi Waggas,

Nu grote problemen met de glasvezel i.c.m. Zyxel T-50 en 7590… Zie mijn nieuwe topic. Heb je tips?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi Waggas,

Nu grote problemen met de glasvezel i.c.m. Zyxel T-50 en 7590… Zie mijn nieuwe topic. Heb je tips?

Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics over hetzelfde opent. Kijk in je andere topic.

Hoi Waggas,

Nu grote problemen met de glasvezel i.c.m. Zyxel T-50 en 7590… Zie mijn nieuwe topic. Heb je tips?

Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics over hetzelfde opent. Kijk in je andere topic.

Sorry...

Reputatie 7
Badge +8

Ik sluit dit dubbele topic.