Beantwoord

NLziet via WIFi en kabel van modem naar TV werkt plotseling niet meer

  • 30 August 2023
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

NLziet via WiFi en kabel van modem naar TV werkt plotseling niet meer. NLziet op de GSM via 4G werkt wel. Het lijkt alsof NLziet via de modem wordt geblokkeerd.

icon

Beste antwoord door Waqqas 31 August 2023, 10:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @hoogschip, ik kijk graag met je mee zodat je weer zonder zorgen naar NLZiet kan kijken! 

Is dit de enige app op de tv die niet meer werkt, of zijn er meerdere apps die niet meer werken? Verder wil ik je vragen om het modem en de ONT te resetten, de instructies hiervoor staan in dit topic. Dit kan ervoor zorgen dat alles weer gaat werken zoals je gewend bent! 

Youtube en Netflix werken normaal. NPO en NLziet niet.

Reputatie 7
Badge +5

Dankjewel @hoogschip! Heb je de reset uitgevoerd zoals Nora heeft verzocht? Ik ben benieuwd naar de uitkomst. Ook ben ik benieuwd of NPO Start en NLZiet wel werken wanneer jouw televisie bekabeld is aangesloten met het modem. Apps blokkeren is geen optie, maar ik wil op deze manier graag achterhalen wat de boosdoener is. Kun je dit checken? Als laatste wil ik graag van je weten wat er precies misgaat als je deze apps wilt gebruiken. Krijg je een foutmelding bijvoorbeeld?

Dankjewel voor je reactie!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @hoogschip 

En zou je ook eens de tv kunnen verbinden met de hotspot van je mobiel? Als alles dan wel werkt dan zou het iets met de modem/router kunnen zijn. Mochten ze dan ook niet werken dan is het waarschijnlijk iets met de tv.

Reageer