onterecht factureren van retouneren modem en wifiversterker

  • 29 June 2023
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb een factuur ontvangen voor het niet retourneren van mijn modem en wifiversterker. Deze heb ik op 19 april j.l. wel geretourneerd. Ik heb hierover een mail gestuurd met bewijs naar CREDIT@T-mobile.nl met bewijs. 
Nog geen enkele reactie ontvangen.

Wel ontvang ik herinneringen? Heel vervelend dit, vooral omdat het bedrag telkens gewoon van mijn rekening wordt afgeschreven. Hoe kan dit opgelost worden? Groet Suzanne


 

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hey @Suus18, welkom op onze Community!

Bedankt voor het meesturen van het verzendbewijs. Ik heb het niet meer handmatig kunnen afmelden omdat de boete al in gang gezet is. Nu heb ik dit in het systeem vergoed en de betaling uitgesteld. Dit moet als het goed is de boete weer rechttrekken en zul je geen berichten meer hierover ontvangen. Merk je toch nog dat er iets niet goed gaat? Trek dan aan de bel, dan help ik je graag! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Suus18, welkom op onze Community!

Bedankt voor het meesturen van het verzendbewijs. Ik heb het niet meer handmatig kunnen afmelden omdat de boete al in gang gezet is. Nu heb ik dit in het systeem vergoed en de betaling uitgesteld. Dit moet als het goed is de boete weer rechttrekken en zul je geen berichten meer hierover ontvangen. Merk je toch nog dat er iets niet goed gaat? Trek dan aan de bel, dan help ik je graag! 

Hoi Tommy,

De acties die jij uitgezet hebt, heb ik goed ontvangen per mail.

Grote dank voor jouw snelle reactie en service. 
Hopelijk is het op deze manier opgelost.

Fijn weekend en groet,

Suzanne 

Dag Tommy

ik heb hetzelfde probleem met modem. Heb modem teruggestuurd, maar krijg toch een factuur. 

hieronder verzendbewijs van pakketje dat ik op 8 november naar T-mobile thuis retouren heb verzonden. 

factuurnr: XXXXX

klantnr: XXXXX

[Mod edit: klantgegevens verwijderd]

Vriendelijke groet

Tijn Wierda

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @tijn1975, ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat je het modem netjes op tijd naar ons teruggestuurd hebt. Het pakket is buiten jouw schuld om niet bij ons aangekomen, waardoor de boete berekend is. Ik heb deze nu direct voor je vergoed en de betaling voor je uitgesteld zodat jij dit niet hoeft te betalen. Wel zie ik dat de datum van de automatische incasso op vandaag staat, hierdoor kan het zijn dat het bedrag toch van jouw rekening afgeschreven wordt. Als dit het geval is, dan kan je het bedrag bij jouw bank storneren. 

Hoi Nora

ha super! Dankjewel. 
Groet Tijn 

Reageer