Beantwoord

Opzeggen slecht glasvezel internet

  • 26 November 2023
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Ik wil mijn abonnement zsm opzeggen en bevestiging hiervan!

Per telefoon of mail krijg ik geen reactie.

Internet is waardeloos. Zelfs de tv die naast de router hangt heeft slecht ontvangst en geeft vaak geen beeld. Bereik van internet is maar 2 meter, rest van het huis geen ontvangst.

Versterkers of andere golf helpen niet.

icon

Beste antwoord door eric 26 November 2023, 15:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @w-b-  welkom bij de community. 

Even wat check vragen, je geeft aan dat jouw uitdaging in het wifi bereik zit en dat de router naast de TV staat?  Dat is bij een standaard glasvezel installatie best wel apart, de FTU (waar de glasvezel binnenkomt) en de router zitten vaak bij elkaar, of komt de glasvezel juist in jouw woonkamer binnen?

Als de tv en router naast elkaar staan, kun je ze dan niet via een kabel verbinden? Dat is altijd stabieler dan wifi.

Hallo, klopt ftu zit in de woonkamer.

Ja dat kan met een kabel, maar kan niet de bedoeling zijn van wifi tegenwoordig.

Ik denk dat ik een andere router koop.

Bedankt

Reputatie 7
Badge +14

Een eigen router is zeker een mogelijkheid. Maar als je de TV netjes via een kabel aansluit is altijd stabieler. De TV kan best hoge datastromen vragen en als dat op hetzelfde moment gebeurd dat je ook op een computer veel data vraagt, dan is er toch een beperking in wifi hoor. Je hebt ook nog te maken met storingen van andere access points, bijvoorbeeld van buren.

Reageer