probleem met verbinding maken gaming serive

  • 31 March 2024
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Goedeavond ik speel graag games op de ps5 maar zins ik de modem van Odido hebt kan mijn wifi/internetkabel geen verbinding maken met call of duty / Destiny 2 services hoe kan ik dit oplossen?
 

Gr

Stan.

Jason van Odido 1 maand geleden

Hoi @Stan brom, jouw topic stond in ons FUN! subforum en kon daardoor niet meteen opgepakt worden met ons moderatiefilter, sorry! 

Als ik het goed begrijp, staat het modem niet toe dat er verbinding gemaakt wordt met CoD, klopt dat? Gaat dit toevallig om de bekende systeemfout die ik hieronder gelinkt heb? 

I keep getting this error on COD. How do I fix this? - Microsoft Community

 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Stan brom, jouw topic stond in ons FUN! subforum en kon daardoor niet meteen opgepakt worden met ons moderatiefilter, sorry! 

Als ik het goed begrijp, staat het modem niet toe dat er verbinding gemaakt wordt met CoD, klopt dat? Gaat dit toevallig om de bekende systeemfout die ik hieronder gelinkt heb? 

I keep getting this error on COD. How do I fix this? - Microsoft Community

 

Als goed is heb ik al met een collega gesproken en zou ik vanmiddag die firware update krijgen Bedankt voor het reageren.

Vandaag 2 april 2024 al de hele dag geen internet en TV in Amsterdam, wat is er in godsnaam aan de hand.

Bellen werkt niet, je staat heel lang in de wachtrij er het aantal wachtende wordt ook niet minder???

De Chat robot draait er ook omheen en zegt dat er geen storing is.

kan er iemand wat meer duidelijkheid geven, intussen nog steeds geen internet en geen tv.

Bedankt,

Peter

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Peter Visser, gisteren waren er inderdaad problemen in de regio Amsterdam. Deze zijn inmiddels opgelost! Mocht je nog problemen ervaren, dan kan je het modem een reboot geven. In de toekomst kan je het volgende topic in de gaten houden, waar we je op de hoogte houden:

 

Reageer