Problemen met koppelen Google Nest deurbel (batterij) , Google Nest Cam !

  • 8 March 2024
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Goedemorgen, 

 

Wie kan mij helpen met het volgende probleem. Ik heb bij Odido een glasvezel abonnement met een Zyxel modem Zyxel EX5601-T1. En nu als ik een Google Nest deurbel en Google Nest cam wilt koppelen krijg ik de volgende melding “Kan geen verbinding maken bij Wifi” 

 

Ik heb meerdere producten van Google Nest wel weten te koppelen alleen met bovenstaande producten problemen. Als ik ze met een andere aanbieder (Ziggo) verbind dat heb ik geen enkel probleem.

 

Het volgende heb ik al gedaan en geprobeerd. het netwerk splitsen in 2.4 en 5ghz, het op fabrieksinstellingen zetten en het activeren van ipv6 in de router,  Maar helaas wat ik ook probeer blijft hij problemen houden met koppelen van Wifi. Klantenservice zegt dat ze niks meer kunnen aanpassen ze adviseren mij om hier een berichtje achter te laten wie kan mij helpen

 

Groetjes Stefan Kasteel

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Steef0510, goed dat je aan de bel trekt, ik zie je graag genieten van al jouw apparatuur! Ik zie dat je hiervoor ook een ander topic hebt aangemaakt, namelijk: Problemen met koppelen Google Nest deurbel (batterij) en Google Nest Cam ! Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat het gesprek helder blijft en het antwoord adequaat.

Je ziet mij snel verschijnen in je andere topic, ik zie je graag genieten van al je apparaten! 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Steef0510, goed dat je aan de bel trekt, ik zie je graag genieten van al jouw apparatuur! Ik zie dat je hiervoor ook een ander topic hebt aangemaakt, namelijk: Problemen met koppelen Google Nest deurbel (batterij) en Google Nest Cam ! Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat het gesprek helder blijft en het antwoord adequaat.

Je ziet mij snel verschijnen in je andere topic, ik zie je graag genieten van al je apparaten! 

Graag hoor ik hoe ik deze bericht verwijderd