Beantwoord

Ps problemen!

  • 18 March 2024
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

Ik las hier dat er mensen zijn die problemen hebben met inloggen op Call of duty nadat ze een nieuwe glasvezel modem hebben gekregen. Ik dus nu ook. Dezelfde probleem. Als ik wifi inlog op mijn playstation met mijn mobiel dan kan ik gamen. Log ik in op de nieuwe modem dan krijg ik een foutmelding. Ik las dat Odido Upnp of zoiets kan uitzetten en dan moet ie het doen. Ik heb het zelf geprobeerd maar als ik wil inloggen op mijn ip adres dan zegt ie dat de verbinding niet veilig is. Dus help me aub want kan al 2 dagen niet gamen. Ik word alleen maar grijzer hahaha.

icon

Beste antwoord door Anici 19 March 2024, 13:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Anici, welkom op onze Community!

Dit is op te lossen met de nieuwe firmware van de Zyxel. Ik heb je op de lijst gezet zodat de firmware vandaag nog geupgraded wordt. Je internet zal tijdens de update een minuut of drie wegvallen. Daarna moet je weer kunnen gamen. 

Dat de verbinding niet veilig is kun je negeren via Google Chrome en als nog inloggen op het modem trouwens. 

Hi @Anici, welkom op onze Community!

Dit is op te lossen met de nieuwe firmware van de Zyxel. Ik heb je op de lijst gezet zodat de firmware vandaag nog geupgraded wordt. Je internet zal tijdens de update een minuut of drie wegvallen. Daarna moet je weer kunnen gamen. 

Dat de verbinding niet veilig is kun je negeren via Google Chrome en als nog inloggen op het modem trouwens. 

 

Super top dank je wel.

Reageer