Beantwoord

Remarkable en Wifi met Zyxel T-56

  • 11 March 2024
  • 24 reacties
  • 201 Bekeken

Sinds het gebruik van de Zyxel T-56 kan ik geen gebruik meer maken van wifi met mijn Remarkable.

Via Remarkable kreeg ik het advies bij Odido dit te melden. Maar ondanks verschillende keren dit bij de helpdesk melden, gebeurt er niets. In arrenmoede meld ik het dan maar hier. En als nieuw topic omdat alle andere topics ov er dit onderwerp al weer gesloten zijn.

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 12 March 2024, 12:01

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 4
Badge

Dit is een probleem met de firmware van de T-56. Een firmware-update die dit oplost is inmiddels bijna twee manden beschikbaar, maar om een of andere reden wil het maar niet lukken om de telefonische helpdesk hiervan op de hoogte te stellen. Dat zou een hele hoop ellende schelen, maar kennelijk is dat bij Odido Moeilijk met een grote M.

Hoe dan ook, als je je klantnummer in je profiel zet zodat ze je kunnen vinden, en @Tommie van Odido @Sven-Odido @Teresa van Odido of @Cal van Odido even inseint (bij dezen gebeurd) wordt de nieuwe update naar je modem gepusht en is het probleem binnen enkele dagen verholpen!

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Peter Br, dank voor dit topic en welkom op de Community! Ik heb je meteen op de lijst gezet om zo snel mogelijk een firmware update te ontvangen. Ik vermoed dat je deze tegen het einde van middag nog krijgt. Hou je ons op de hoogte? Dankjewel!

Hallo @Cheyenne van Odido / @Tommie van Odido 

Ik heb sinds gisteren Odido met T-56 en alles leek helemaal perfect te werken, ook all IoT dingen in huis. Ik had de b4 firmware, maar die is vannacht naar b8 geupdate. Tot mijn verbazing werkte alles nog steeds… totdat mijn vrouw op haar Remarkable e-ink notebook aan het werk ging.
Die kan dus inderdaad niet connecten, met de bijbehorende regels in de log van de T-56.

Dus ook ik ontkom er niet aan om jullie lastig te vallen en te vragen om een firmware upgrade.

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Marb88, welkom op onze Community! 

Goed dat je dit aankaart, ik heb je meteen op de lijst gezet en ik ga er vanuit dat je straks of morgen nog geupgraded wordt. Daarna moet het lukken om een verbinding tot stand te krijgen. Tijdens het updaten zal het internet een minuut of drie wegvallen tot de update voltooid is.

Hi @Marb88, welkom op onze Community! 

Goed dat je dit aankaart, ik heb je meteen op de lijst gezet en ik ga er vanuit dat je straks of morgen nog geupgraded wordt. Daarna moet het lukken om een verbinding tot stand te krijgen. Tijdens het updaten zal het internet een minuut of drie wegvallen tot de update voltooid is.

@Tommie van Odido Geupdate naar b10 en Remarkable doet het weer met wifi op de T56!
Bedankt!

Sinds het gebruik van de Zyxel T-56 kan ik geen gebruik meer maken van wifi met mijn Remarkable.

Via Remarkable kreeg ik het advies bij Odido dit te melden. Maar ondanks verschillende keren dit bij de helpdesk melden, gebeurt er niets. In arrenmoede meld ik het dan maar hier. En als nieuw topic omdat alle andere topics ov er dit onderwerp al weer gesloten zijn.

@Tommie van Odido ik heb exact hetzelfde probleem, Mijn remarkable 2 connect wel met de WIFI maar geeft geen data link. Kun je mijn modem ook aanpassen, zou mij helpen mijn Remarkable 2 wer actief te gebruiken.

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @hansvanh, ik heb je gelijk op de lijst gezet om de nieuwe update te ontvangen. Deze wordt spoedig naar je modem gepusht! 

Goedemiddag, ook ik als nieuwe gebruiker van Odido krijg mijn Remakable 2 niet aan wifi gekoppeld. Als een firmware update dat probleem oplost zou ik die ook graag zo snel als mogelijk ontvangen. Met groet, Gerard

Reputatie 6
Badge +2

@GerardvL Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik heb je gelijk op de lijst gezet voor de nieuwe firmware update! Ik verwacht dat je deze later vandaag zult ontvangen. 

Ik heb dezelfde problemen met mijn remarkable. Graag ook de update. 

Update ontvangen, probleem opgelost! Txs!

Reputatie 2

ik zou ook graag  een FW update van de T56 willen heb nu ik Odidio heb alleen maar problemen met wifi apparaten toevoegen enz.

Voorheen geen problemen gehad anders moet ik weer een andere modem kopen wat ik niet nodig vindt.

Graag zou ik ook de B10 upgrade ontvangen, zodat mijn remarkable kan connected met de WiFi. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Konraddegroot en @GerardvL, jullie modem is al up to date en heeft de B10!

 

Hey @hhoendervanger, ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

Remarkable doet het. Ik zie wel dat mesh is uitgezet?

Reputatie 7
Badge +9

H @Konraddegroot, ik ben voor je gaan kijken maar Mesh staat aan. Het klopt dat je dit niet kunt zien in de Mpro app, daar zijn we nog naar aan het kijken! 

Graag zou ik ook de B10 upgrade ontvangen, zodat mijn remarkable kan worden verbonden met de WiFi. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Kinini, komt voor de bakker! Ik maak snel (digitaal) het papierwerk voor je in orde en ik verwacht dat je dinsdag of woensdag de update zal ontvangen. Vervolgens herstarten wij kort het modem om de update volledig door te laten komen. 

Ik wens je alvast veel plezier toe met je Remarkable! 😄

Beste,

 

Ik heb hetzelfde probleem met mijn remarkable 2 en een nieuwe zyxel t-56. Hoe kom ik aan die firmware?

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @thomasvanblijswijk, ik heb je gelijk op de lijst gezet om de nieuwe firmware te ontvangen. Ik verwacht dat deze morgen naar je modem gepusht wordt. Tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

Hoi @Kinini, komt voor de bakker! Ik maak snel (digitaal) het papierwerk voor je in orde en ik verwacht dat je dinsdag of woensdag de update zal ontvangen. Vervolgens herstarten wij kort het modem om de update volledig door te laten komen. 

Ik wens je alvast veel plezier toe met je Remarkable! 😄

Hallo Cal,

 

Hier ook het probleem met connecten van de Remarkable met de Wifi.

Kunnen jullie hier ook de firmware update pushen?

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb je op de lijst gezet @Stephanhe. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

Ik zag dat er een nieuwe firmware beschikbaar is waarin de dhcp problemen en ping spikes opgelost zijn. Heb daarom het T56 modem nu weer een paar dagen aangesloten  maar nog geen upgrade naar b10 ontvangen. Kunnen jullie mijn modem op de lijst zetten aub dan kan ik de externe dhcp server weer uitzetten

Reputatie 7
Badge +14

De firmware is nu general avaliable en wordt in de komende 6 nachten naar alle routers uitgerolt. Als je inlogt zie je daar op een gegeven moment versie b10 staan. Komt er dus aan.

Reageer