slechte verbinding valt weg

  • 10 August 2023
  • 11 reacties
  • 142 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Hi,

 

Ik ben sindskort overgestapt naar internet thuis, omdat t mobile glasvezel heeft i.p.v. coax van ziggo. Ik heb nu enorme spijt i.v.m. onstabiele internet verbinding. De modem staat nu in de meterkast de wifi wordt enorm verstoord door betonnen muren.

Na aantal keren bellen hebben ze wifi versterker geadviseerd heb ik genomen, maar geen verschil nog steeds dat de internet verbinding af en toe wegvalt. Er is 3x monteur geweest om het probleem op te lossen, maar tot heden is er niks opgelost. Er wordt nu weer een monteur gestuurd.. ben er klaar mee. Ik ben geen eens 1 maand klant en het heeft enorme hoofdpijn bezorgd. 

 

De eerste monteur die kwam die me ten eerste afgemeld dat hij langs was geweest, maar was niet zo en vervolgens had niet eens iets in de centrale kast buiten gedaan alleen de modem aansluiten. De tweede heeft wel aangesloten en had het geregeld, maar sindsdien onstabiele internet trekt niet eens 4 apparaten. Op mijn console packet loss een tv die vast loopt mijn data op telefoon raakt op door de onstabiele internet. 

 

Ik heb meerdere malen aangegeven dat ze een utp kabel doortrekken van meterkast naar woonkamer vervanging ter coax voor een stabielere internet, maar wordt niks aan gedaan.. 

 

Ik heb in drie weken tijd 7x telefonisch contact gehad en 3x is er een monteur geweest tot heden niks. Ik moet iedere keer vrij nemen van werk voor een monteur, maar telkens niks dus neem 1x advies van klanten aan en trek die kabel eens van meterkast naar woonkamer AJB!

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hey @Ferr0, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik wil natuurlijk dat je ongestoord kunt genieten van je wifi verbinding. Ik zie dat er al veel contact geweest is met onze klantenservice. Op dit moment staat er een ticket open bij onze techneuten. Zij gaan hard voor je aan de slag om je verbinding te stabilizeren. Op dit moment moet ik het ticket afwachten, er wordt zo snel mogelijk contact met je opgezocht. Wil je mij hiervan op de hoogte houden? Dan kan ik het proces namelijk voor je in de gaten houden! 

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ferr0, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik wil natuurlijk dat je ongestoord kunt genieten van je wifi verbinding. Ik zie dat er al veel contact geweest is met onze klantenservice. Op dit moment staat er een ticket open bij onze techneuten. Zij gaan hard voor je aan de slag om je verbinding te stabilizeren. Op dit moment moet ik het ticket afwachten, er wordt zo snel mogelijk contact met je opgezocht. Wil je mij hiervan op de hoogte houden? Dan kan ik het proces namelijk voor je in de gaten houden! 

Hi @Tommie,

 

Met alle respect er wordt telkens soortgelijke gezegdes gedaan, maar tot slot niks veranderd. Men heeft al moeite om tickets aan te maken n.a.v. voorgaande telefoon gesprekken en ervaring. Wil geen zeurpiet zijn ik deel mijn ervaring. 

``Op dit moment staat er een ticket open bij onze techneuten. Zij gaan hard voor je aan de slag om je verbinding te stabilizeren ``

 

Ik hoop dat ze nu echt wel een utp kabel trekken naar woonkamer en modem daar plaatsen voor een stabieler internet thuis dan is het meteen om gelost i.p.v. modem in de meter kast tussen 4 betonnen muren bij wijze van spreken. Enige nadeel van glasvezel modem in meterkasten.. er is wel een voordeel met glasvezel en dat is snellere internet gegarandeerd dan coax DSL verbinding. Behaald ook zijn internetsnelheid, maar onstabiele internet heb je niks aan het snelheid..

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ferr0, bedankt voor je snelle reactie.

Normaliter trekken de monteurs van Guidion geen kabels. Tenzij hier specifiek om gevraagd is bij je order. Het is in het ticket meegenomen, wellicht kunnen ze dit voor je gaan doen. Hier kunnen echter wel eigen kosten aan vast zitten omdat ze dit normaliter dus niet doen. Ik hoop voor je dat ze dit kunnen realiseren! Op dit moment moet ik echt het ticket afwachten.

Hi, 

 

Vandaag nog t mobile gebeld over de slechte verbinding, maar is nu erger geworden. Hij heeft een factory iets gedaan, waardoor me wifi versterker niet meer werkt. Na de factory moest ik drie dagen aan kijken hoe het gaat, maar helaas 30 minuten later begint een andere ellende weer contact gehad met tmobile en weer niet opgelost dit keer de wifi versterker.. ik heb het al 4x gerest, maar het lampje brandt (zie foto) niet meer. Ik heb inmiddels al utp kabel aan de wifi versterker verbonden en aan me console kan binnen tijdbereik niet verbinden aan ips adres iets aan die richting…

Waar zou het aan kunnen liggen dat het lampje kiet meer brand. Gvd ben er wel klaar mee 3 weken bezig 3 monteurs 17x bellertjes. Trek die kabel erdoor heen en all done¡!! 

 

Help ajb

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ferr0, ik zie dat er gister meemaals contact geweest is met de klantenservice. Ik zie veer verschillende berichten, je wilde niet wachten op de monteur en nu moet er weer een monteur aangestuurd worden. Er staat op dit moment een nieuw ticket open, ik zal dit moeten afwachten om verdere miscommunicatie te voorkomen. Het ticket staat open op dit moment en hier zal reactie op komen! 

Ik ben maand klant van t mobile heb alleen maar hoofdpijn ervan gekregen. Het verbinding valt steeds weg. Ik kan niet tv kijken en tegelijkertijd filmpjes.. ik heb serieus 25x keer gebeld naar T mobile thuis en 3 monteur zijn langs geweest nog steeds het probleem. 

 

Ik heb 15 augustus gebeld ik zou binnen 3 werkdagen terug gebeld worden door backoffice... tot heden hebben ze nog geen contact opgenomen toch nog zelf gebeld van hoe zit het. Ik wordt zogenaamd vandaag gebeld... XXXX, zit een maand met een XXXX verbinding thuis. Ik kan niet eens mijn werk thuis doen normaal.. wat een ellende bij t Mobile na 3x monteur na 25x t mobile bellen probleem blijft hetzelfde wordt steeds van muur naar kastje gestuurd!!!!

 

Moderator Edit: Groftaalgebruik is niet toegestaan op onze Community!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ferr0, ik wil uiteraard dat je ongestoord kunt genieten van internet. Ik moet je wel vragen om geen scheldwoorden te gebruiken op de Community. Dan houden we het een fijne plek voor iedereen.

 

Ik ben nog een keer voor je gaan kijken en zie dat je vanmiddag gebeld hebt naar de klantenservice. Dit is doorgezet naar een collega om dit verder op te pakken. Kan je mij hiervan op de hoogte houden? 

Ik wacht al sinds 15 augustus voor een bellertje van backoffice om te kijken naar oplossing.  Hopelijk komen ze wel met een oplossing zit nu wel vast aan jullie anders zit ik komende 11 maanden met internet problemen…

 

Ik wacht bijna twee weken op backoffice. Het is niet normaal meer. Slechte dienstverlening. Sinds ik klant ben van jullie in juli ergens aangesloten is er 3x monteur geweest en heb wel 40x telefonisch contact opgezocht dat er wat moet gebeuren met onstabiele internet die constant wegvalt en niet eens 3 apparaten aan kan... tv die vast loopt smartphone video's met lag en pauzes.. 

 

Ik zal het nogmaals benadrukken. Het enige oplossing dat jullie kabel door trekken naar woonkamer en er staat inderdaad zo een ticket open al wekenlang. Ik heb van alles en nog wat geprobeerd met de telefonische medewerker, maar niks helpt..

@TommieTommiet

 

@ zie bovenstaande bericht en waar kan ik officiële klacht indienen? Zou je nog even backoffice nog kunnen bellen hoe en wat of contact opzoeken, want ben moe van dit ellende. 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Ferr0, ik snap waar je vandaan komt. Ik zie dit ook het liefst zo snel mogelijk opgelost! Je hebt en contact met ons en met de telefonische klantenservice dus het contact loopt soms wat door elkaar. Gisteren heb je contact gehad met mijn collega en hij heeft het een en ander opnieuw doorgezet, als reactie op vragen van mijn collega's van de technische dienst. Hij zal de zaak in de gaten houden en jou op de hoogte houden. Heb je vragen over de stand van zaken mag je dit natuurlijk altijd navragen via dit topic!

Reageer