Beantwoord

Trage wifi

  • 13 October 2023
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Sinds 20 september zijn wij overgegaan op internet van Odido. Helaas ben ik er intussen achter dat de beloofde snelheid niet waargemaakt wordt. Deze week verschillende keren een speedtest uitgevoerd met de app op zowel mijn telefoon als mijn computer. Elke test komt nog niet eens aan 70% van de beloofde snelheid waarbij opvalt dat de upload veel hoger is dan de download.

Daarnaast was in de overeenkomst die ik met ,toen nog, T-Mobile heb afgesloten vastgelegd dat ik mailboxen ter beschikking zou krijgen. Na veel zoeken maar een gebeld met Odido en tot mijn verbazing en die van de betreffende medewerker werd duidelijk dat Odido geen mailboxen meer heeft vanaf 1 januari.

Ik hoop dat Odido vooral het wifi probleem snel oplost anders moet ik helaas toch contstateren dat Ziggo beter was.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 October 2023, 18:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jackadder 

Voor de WiFi zijn de snelheden die je haalt prima.

Het minimum van 75% geldt voor een bekabelde snelheid, kan je eens een laptop/pc rechtstreeks aansluiten op de router met minimaal een CAT5E internetkabel en een speedtest doen met de Ookla speedtest app?

Je kan hierbij verschillende servers gebruiken, kan je de resultaten hier delen?

Reputatie 3

Dankjewel odido 8gb glasvezel internet maar telkens hoge ping jetter en telkens stuur foto's stuur testjes iedereen weet dat het aan odido netwerk ligt aub doe wat aan je netwerk ik betaal 85 euro per maand niet voor 40mb 50mb

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @GS1905GS, ik wil hier graag naar kijken voor je. Heb je de mogelijkheid om de snelheid bekabeld te testen? Ik ben ontzettend benieuwd of je dan wel de juiste snelheden kan behalen. Mocht je hier dezelfde resultaten krijgen als de speedtest die je me nu laat zien, wil je dan een speedtest maken op de bekabelde verbinding volgens de volgende instructies:

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Mocht de bekabelde verbinding in orde zijn en het alleen op de wifi voorkomen, dan wil ik je vragen om de instructies in het volgende topic door te nemen: 

 

Reageer