Ik ben nu ongeveer een jaar klant bij T-mobile met een 100mbit down/ 30mbit up abonnement. In de voorwaarden is opgenomen dat ik altijd minimaal 70% van deze snelheid moet halen. Ik heb dit echter nog nooit gehaald (gecheckt via jullie eigen speedtest en andere onafhankelijke tests). Meestal heb ik tussen de 20 en 30 mbit down snelheid. Dit is dus structureel véél lager dan de minimale snelheid die jullie zelf aangeven.
Op dit moment heb ik al enkele dagen een downsnelheid van (tromroffel) 2-3 mbit! Aangezien wij beiden thuiswerken is dit veruit te weinig en ik ben van mening dat dit ronduit schandalig laag is. Zeker gezien mijn abonnement.
Ik heb alle stappen doorlopen die jullie aanraden, maar niks schijnt te helpen. Omdat de klantenservice ook nog eens niet te bereiken is, probeer ik mijn klacht maar via deze weg kenbaar te maken.
Ik betaal dus al een jaar voor een internetsnelheid die ik nog nooit heb gehaald, zelfs niet om 3 uur 's nachts. Ik zie de oplossing hiervoor graag tegemoet.