-
-
heeft eerste post geplaatst
-
1 reactie
Hallo,
Ik heb al een tijdje een Harman Kardon Speaker welke ik voorheen vlekkeloos kon gebruiken met Google Assistant. Sinds 2 weken heb ik internet van Odido en plots is de Harman Kardon speaker niet meer in te stellen via Google Home app. Ik heb gelezen dat dit komt door de Zyxel T-56 welke ik heb. Hoe kan dit probleem worden opgelost? Of moet ik van Odido gewoon een andere router ontvangen?
Groeten,
Joris
Allereerst van harte welkom op onze Community! @Jorish5f
Ik ben direct het systeem voor je ingedoken, omdat ik graag wil dat je weer kunt genieten van jouw speaker. Echter zie ik dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice om het abonnement op te zeggen. Ik had het graag anders gezien, maar de keuze ligt natuurlijk volledig bij jou. Mocht je in de toekomst nog ergens hulp bij nodig hebben, open dan gerust een topic. Ik help je graag verder!
Bekijk origineel