waardeloze glasvezel verbinding

  • 4 January 2024
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Wij zijn sinds 28 november overgestapt van goed werkende adsl.naar een rond uit kut verbinding max 40mbs glasvezel verbinding.we bellen sinds die 2 keer per week met de klantenservice.zijn meerdere monteurs geweest plus open Dutch Fiber die een kabel gelast heeft.er worden beloftes gedaan over terugbellen die nooit nagekomen worden.we zouden gecomposteerd worden op de factuur nooit gebeurd.we wachten inmiddels nu al zolang op een normale goede verbinding dat we er echt klaar mee zijn.we hebben trouwens een t56 modem.guidon heeft de lijn gemeten kwam onder de 40mbps odido heeft de lijn gemeten onder de 40mbps en nog steeds is er geen oplossing.vandaag weer zoon doos gesproken of we dan speedtesten willen aanleveren.ik denk bij mezelf we hebben meerdere monteurs gehad het is bevestigd door odido en guidon dat het niet werkt.ga XXXX er is iets aan doen ipv ons nog meer kopzorgen geven.het is algemeen bekend dat het aan de t56 ligt dit forum en vele andere hebben dit zelfde probleem met een wegvallende glasvezel verbinding en wifi  met deze t56.odido wordt is wakker en steek je kop niet in het zand.doe iets aan deze XXXX modem.

 

Moderator edit - scheldwoord/kwetsende uiting verwijderd: het is niet toegestaan om te schelden of andersoortige kwetsende uitingen te plaatsen op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft door en houd je hieraan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Bij een volgende waarschuwing zijn we genoodzaakt je te bannen.

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hallo @Rudyr, welkom op onze Community.

Ik zie dat je zojuist onze klantenservice gesproken hebt. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt hierover. Hopelijk kunnen we het nu voor je oplossen! Wil je mij alsjeblieft op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Rudyr, welkom op onze Community.

Ik zie dat je zojuist onze klantenservice gesproken hebt. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt hierover. Hopelijk kunnen we het nu voor je oplossen! Wil je mij alsjeblieft op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden.

Reageer