Beantwoord

Wat moet ik doen?

  • 1 December 2023
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Hallo Odido,

zou iemand alsjeblieft eens kunnen kijken wat de status is van mijn bestelling/probleem? Wat is er aan de hand?

Zo’n drie weken geleden is mijn modem/router verwisseld voor een T-56, sindsdien werken mijn WAP6807’s niet meer. Op advies van Odido de WAP’s opgezegd om daarna twee WX5600’s te bestellen. Sindsdien gebeurt er niets meer en staat het systeem in ‘Bestelling’. Op mijn vragen krijg ik steeds te horen “wat vervelend”, “de TD heeft vijf werkdagen om de klacht te behandelen”, “je ontvangt binnen drie werkdagen een reactie” <niets ontvangen>, “Het is in behandeling”.

In deze community lees ik dat problemen voortvarend worden opgelost en wifipunten naar de abonnee’s worden verstuurd. Wat kan ik doen om ook geholpen te worden?

mvg, Basic29

 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 1 December 2023, 15:58

Bekijk origineel

2 reacties

Nog even een aanvulling: Drie dagen geleden kreeg ik via DHL een doos van Odido met een…

Optical Network Terminal (ONT)

vreemd want die is drie weken geleden al gemonteerd door de monteur en werkt prima. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Basic29, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik geef je graag wat meer duidelijkheid. Er zit een foutje in ons systeem waardoor de T-56 niet zichtbaar is, alleen de oude Draytek. Hierdoor is het niet mogelijk om de order te plaatsen. Dit issue loopt al enige tijd en we zijn druk bezig om dit op te lossen. Hoelang het gaat duren durf ik niet te zeggen maar tot die tijd kan ik ook geen wifipunten opsturen. Excuses voor het ongemakt. 

Reageer