Beantwoord

Welke Wifi Plus voor Zyxel T54 modem

  • 19 November 2023
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 1

Sinds begin van dit jaar heb ik glasvezelinternet van Odido (toen t-mobile) met een Zyxel T54 modem. In Mei heb ik een Wifi Plus besteld en een WAP6807 werdt geleverd. Maar ik heb herhalend problemen met dit apparaat. Ik heb nu verder gekijken op de Odido site om te kijken of er ander opties zijn.
En nu zie ik op de pagina "Wifi Plus: de wifiversterker van Odido" (https://www.odido.nl/internet/wifi-plus#se3) het volgende onder de "Wat is Wifi Plus?" kop:
   "Met Wifi Plus .....   Het wifipunt dat je krijgt, hangt af van je modem. Heb je een modem met Wifi 6, dan krijg je de WX5600. Bij alle andere modellen krijg je de WAP6807"

Maar ...
Op de pagina "Dit modem krijg je bij glasvezelinternet" (https://www.odido.nl/internet/glasvezel/wat-zit-er-in-de-doos) staat "Het modem werkt met wifi 6." in de beschrijving.

Mijn  vraag is dus:
Waarom werdt een WAP6807 naar mij verzonden eerder dit jaar als ik een modem met Wifi 6 (de Zyxel T54) ?
Ik zou toch een WX5600 moeten krijgen om soepel meet de T54 modem te kunnen werken.. niet waar?

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 20 November 2023, 11:49

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @a.carter 

Een moderator kan de WAP6807 omruilen voor een WX5600. Heb je je klantnummer in je community profiel staan?

Waarschijnlijk was er toen nog alleen de WAP6807.

Reputatie 1

Hallo,
Ik heb mijn klantnummer nu toegevoegd in mijn community profiel (begint met ‘CCB’ en eindigt met ‘1’).
Ik neem aan dat dit goed is: dit komt uit een gemailde factuur. .. want ik kan geen klantnummer vinden onder “Gegevens” in mijn Odibo.
Dus …
Als ik het goed begrijpen had ik eigenlijk een WX5600 moeten krijgen. Graag de omruil proces in gang zetten dan.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @a.carter

Ik heb de WAP6807 voor je omgewisseld. Er komt een WX5600 jouw kant op! 

 

Reputatie 1

Gezien.

Super. Heel erg bedankt voor deze snelle reactie Sven.

Reageer