Beantwoord

Wifi 6 t54 modem

  • 6 February 2024
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

hoi. ik kon mij herinneren dat ik wifi 6 had voor mijn apparaten. ik zie dit nu niet meer staan en kan het in het modem ook niet meer vinden. alleen 2.4 en 5ghz. komt dit omdat de nieuwe wifi punten alleen wifi6 mogen gebruiken?

ik zie dat de wifi punten verbinding hebben met wifi 5ghz  dus dat klopt dat ook niet helemaal.\

modem: DX5401-B1

wifi punten: WX5600

 

 

 

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 7 February 2024, 08:23

Bekijk origineel

2 reacties

hoi. ik kon mij herinneren dat ik wifi 6 had voor mijn apparaten. ik zie dit nu niet meer staan en kan het in het modem ook niet meer vinden. alleen 2.4 en 5ghz. komt dit omdat de nieuwe wifi punten alleen wifi6 mogen gebruiken?

ik zie dat de wifi punten verbinding hebben met wifi 5ghz  dus dat klopt dat ook niet helemaal.\

modem: DX5401-B1

wifi punten: WX5600

 

 

 

inmiddels gevonden. de optie wifi6 is er niet meer maar mijn 6 apparaten geven wel aan dat ze wifi 6 verbonden zijn. voor nu in orde al is het wel raar dat het modem niks aangeeft over wifi 6

Reputatie 7
Badge +4

Hi @vbakker

Het modem heeft Wifi6 standaard aanstaan.Ook als je gebruikt maakt van de Wifi punten. 

Modem meld in de webgui niet expliciet “Wifi6” 

Als je inlogt in de webgui en naar de System informatie gaat staat achter 802.11 mode AX, Als dat het geval is staat Wifi6 aan. 

 

Reageer