Beantwoord

Wifi aanpassen

  • 2 January 2024
  • 6 reacties
  • 87 Bekeken

Ik heb wat problemen met randapparatuur en wil het volgende doen:

 

To help resolve the issue, we suggest the following steps for configuring your router:
1. Log into your router.
2. Navigate to 'Wireless' and then 'Professional'.
3. Disable 'Airtime Fairness' for both the 2.4GHz and 5GHz bands.

 

Hoe kan ik in de router (Zyxel T56) komen?

Als ik wil inloggen met gebruikersnaam Admin lukt het niet

icon

Beste antwoord door Meshyv 3 January 2024, 00:05

Bekijk origineel

6 reacties

admin zonder hoofdletter ;)

Waarschijnlijk zal de boel nu wel geblokkeerd zijn vanwege de inlogpogingen, dus even de boel resetten via t mini knopje aan de achter kant en nog eens proberen met de inloggegevens die op het label staan.

Mocht je trouwens problemen hebben met slimme speakers.. welkom bij de club. Tijd dat odido met een oplossing komt.

Mocht je trouwens problemen hebben met slimme speakers.

 

Ja dus…. mijn WIIM Pro kan geen verbinding meer maken met de wifi. De helpdesk van WIIM meldt dat ze dit nog nooit meegemaakt hebben, ze gingen zelfs een Zytek T56 router kopen om te kunnen testen!

Ik zal ze melden dat het probleem dus bij ODIDO ligt.

Reputatie 6
Badge +2

@advocaat078 Ik heb zojuist gereageerd in je andere topic over dit onderwerp. Zullen we daar verder praten?

Het is niet volgens de regels van de Community om meerdere topics over hetzelfde onderwerp te openen. 

Ik heb zojuist gereageerd in je andere topic over dit onderwerp. Zullen we daar verder praten?

Het is niet volgens de regels van de Community om meerdere topics over hetzelfde onderwerp te openen. 

 

 

Prima, zet je de discussie hierboven over naar het andere topic?

E heb je ook een oplossing want ik kan nog steeds niet inloggen in de Zytek T56

Ik had dit met zowel de chromecast ultra, mijn Octavio (wifi) amp, en diverse smart home producten die niet met de zyxel t56 willen samenwerken. Uiteindelijk heb ik mijn fritz systeem van xs4all ipv de t56 geplaatst, maar ik verwacht toch wel een oplossing van odido omdat die fritz terug moet naar xs4all.

Reageer