Wifi knalt er uit vaste verbinding blijft werken en snelheid verschil enorm .

  • 18 January 2024
  • 9 reacties
  • 74 Bekeken

Ben na 2mnd weg te zijn uit Nederland en nu weer thuis ben ,constateer ik dat wifi er steeds uitknalt terwijl vaste verbinding ,wel werkt .

De xyxtel modem vervangen voor een Asus RT88u das een snelle met vele instellingen.

Deze router heeft zonder storingen gedraaid ,en software up to date !

Ook deze heeft nu Wifi uitval .

De Xyxtel aangesloten ook hier knalt wifi weg dit gebeurt zo 3 maal per dag gemiddeld .

Verbinding is1 gig  Abbo glasvezel en wifi draait , als het werkt zo rond de 550a600 mb/sec .

Dat is nu niet het geval rond 100 en lageren snelheden met wifi 5G .

Zag dus dat ik niet de enigen ben met uitvallende Wifi .welke router je ook aansluit !.

Je blijft aan het opstarten router 

Las hier ook dat ze proberen om het te verbeteren , Maar hoelang zijn ze er al mee bezig ??

Dit is de laatste dagen wifi wat normaal draait 500/600 mbsec

 

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hi @alexis00, hopelijk heb je een goede tijd in het buitenland gehad.

Uiteraard verwacht je lekker thuis te komen zonder internet problemen. Ik help je graag om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding.

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @alexis00, hopelijk heb je een goede tijd in het buitenland gehad.

Uiteraard verwacht je lekker thuis te komen zonder internet problemen. Ik help je graag om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding.

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

 

Gegevens doorgegeven via mail .

Reputatie 5
Badge +4

Hi @alexis00, je mag de gevraagde gegevens ook in dit topic met ons delen, dan kunnen we dit gelijk voor je behandelen! 

De laptop 
 

Hallo

nu net weer internet eruit en snelheid weer lager op Wifi !  rond de 90mb/sec mn glasvezel is 1000 abbo.

Router is een Asus rc88u snelle jongen software up tp date , ook met de Zyxtel router zelfde probleem 

Laptop Vpn geheel uitgezet virusscan gedaan , register gecleand geen fouten.

Scan van nu zondag 

 

 

 

het verschil vanmorgen

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @alexis00, zou je de Zyxel willen aansluiten zodat ik het modem en de lijn kan uitlezen? Dit kan namelijk niet met eigen apparatuur. Wil je mij een seintje geven als je dit gedaan hebt? Laat het modem er voor de zekerheid een paar dagen achter zitten. 

nu de hele dag ok!
boodschappen doen nu
Wifi

 

Reageer