Beantwoord

wifi plus

  • 3 November 2023
  • 5 reacties
  • 54 Bekeken

Ik wil graag een wifi plus module bestellen, maar omdat ik mijn abonnementen niet kan koppelen in Mijn Odido (ik krijg een foutmelding), krijg ik nergens de optie om de wifi plus module te bestellen. Mijn vraag is dus tweeledig, hoe krijg ik mijn abonnementen gekoppeld in Mijn Odido, waar kan ik alsnog wifi plus bestellen?

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 5 November 2023, 14:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Martijn van Luijt 

Welke foutmelding krijg je?

Indien je ook mobiel hebt dan moeten beide op dezelfde naam staan om ze in 1 account te koppelen. Anders zou je voor thuis een eigen account aan kunnen maken.

Hoi @Waqqas.

Dit is de foutmelding die ik krijg. Beide abonnementen (mobiel en internet) staan op dezelfde naam.

Reputatie 7
Badge +15

@Martijn van Luijt 

Gebruik je verder dezelfde emailadressen of heb je voor beide een andere?

@Waqqas 

Op de iban na zouden alle gegevens gelijk moeten zijn.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Martijn van Luijt, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat jouw voorletters niet overeenkomen in jouw abonnementen. Dit is de reden dat het account niet gekoppeld kan worden. Wil je mij in een privébericht aangeven welke voorletters er op jouw ID bewijs vermeld staan? Dan kan ik dit rechtzetten voor je zodat jouw abonnementen gekoppeld kunnen worden! 

Reageer