Beantwoord

Wifi-punt retour gezonden, maar deze is niet onvangen

  • 26 August 2022
  • 6 reacties
  • 75 Bekeken

Ik heb op 10 augustus een Wifi-punt retour gestuurd. Ik heb deze via PostNL verzonden. Ik kreeg vanochtend een email van jullie dat deze nog niet was ontvangen. Ik heb de PostNL Track en Trace erop nagekeken en de zending heeft inderdaad sinds 12 augustus geen nieuwe updates meer gehad en staat ook niet op afgeleverd. Ik heb gebeld met PostNL en die geven aan dat T-Mobile contact met hen moet opnemen om dit verder af te handelen. Hieronder het digitale verzendbewijs,

Moet ik nog verdere stappen ondernemen? Of kunnen jullie hiermee uit de voeten?

 

icon

Beste antwoord door Cristien 26 August 2022, 09:36

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Lennert7878  Bij de post krijg je altijd zo’n aflevering bonnetje  heb je dat nog in je bezit?

Post het dan ook even hier. 

Hallo @Lennert7878  Bij de post krijg je altijd zo’n aflevering bonnetje  heb je dat nog in je bezit?

Post het dan even hier. 

Hoi CrisTien. Dank voor de snelle respons. Ik heb het ingeleverd via een PostNL pakketautomaat en heb alleen dit digitale afleverbewijs gekregen. Die automaten hebben geen optie om een papieren bonnetje te printen. 

Reputatie 7
Badge +14

@Lennert7878 Oke dan moet je even wachten op de hulp van de moderators.

Als je een pakketje bij bvb. Bruna inlevert krijg je altijd zo’n bruin bonnetje of een digitaal bewijs in je mail. Gebruik je de post.nl app ook?

Reuze handig en daar zou ook in moeten staan dat je het hebt verzonden. Dit voor de volgende keer)

 

  1. Laat jouw persoonlijke QR-code scannen door een medewerker op het PostNL-punt
  2. Jouw digitale verzendbewijs wordt verstuurd naar je e-mail
  3. Volg je pakket van verzending tot bezorging

Fijn weekend.

Ik heb op 10 augustus een Wifi-punt retour gestuurd. Ik heb deze via PostNL verzonden. Ik kreeg vanochtend een email van jullie dat deze nog niet was ontvangen. Ik heb de PostNL Track en Trace erop nagekeken en de zending heeft inderdaad sinds 12 augustus geen nieuwe updates meer gehad en staat ook niet op afgeleverd. Ik heb gebeld met PostNL en die geven aan dat T-Mobile contact met hen moet opnemen om dit verder af te handelen. Hieronder het digitale verzendbewijs,

Moet ik nog verdere stappen ondernemen? Of kunnen jullie hiermee uit de voeten?

 

Hi CrisTien,

 

Ja die app heb ik zeker, en daar staat ook in dat zending verzonden is, echter nooit aangekomen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Lennert7878, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik heb het pakket voor je afgemeld zodat deze als retour te boek staat. Je kunt eventuele volgende e-mails met waarschuwingen volledig negeren en in de prullenbak deponeren. Sorry voor het ongemak!

Goedemorgen @Lennert7878, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik heb het pakket voor je afgemeld zodat deze als retour te boek staat. Je kunt eventuele volgende e-mails met waarschuwingen volledig negeren en in de prullenbak deponeren. Sorry voor het ongemak!

Hi Jason,

Dank voor snelle actie en je antwoord.Fijn dat het zo opgelost is.

 

Fijne dag!

Reageer