Beantwoord

Wifi versterker

  • 11 September 2023
  • 2 reacties
  • 417 Bekeken

Binnenkort ben ik abonnee van Odido. Mijn huidiger provider, KPN, hiervan heb ik een WiFi versterker. Mijn vraag is nu kan ik deze koppelen op de Zyxel router van Odido?

Andere vraag is in de meterkast hangt reeds een Glasvezelmodem. Dan hoeft de monteur eveneens NIET te komen wat bij KPN ook niet het geval toen was. Alles zelf aangesloten en werkt perfect.

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 September 2023, 10:02

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Arnout232 ,

Als de Guidion monteur niet komt wordt de verbinding administratief niet op opgeleverd gezet en als je dan de klantenservice belt kunnen ze je niet helpen omdat de verbinding nog niet af is.

Ook als het al werkt, maak dan de afspraak met Guidion.  Dan wordt e.e.a. nog even gecontroleerd,  heb jij garantie en kun je bellen met de klantenservice bij vragen.

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Arnout232 ,

Als de Guidion monteur niet komt wordt de verbinding administratief niet op opgeleverd gezet en als je dan de klantenservice belt kunnen ze je niet helpen omdat de verbinding nog niet af is.

Ook als het al werkt, maak dan de afspraak met Guidion.  Dan wordt e.e.a. nog even gecontroleerd,  heb jij garantie en kun je bellen met de klantenservice bij vragen.

 

Hallo @Arnout232 

Als je de KPN versterker aansluit op de Odido router zal hij misschien wel werken als versterker met een eigen router.

Meestal krijg je ook een andere mediaconverter maar als je nu de Genexis XGSPON ONT hebt dan blijf je die behouden als je op XGSPON WBA blijft, dan hoef je eigenlijk alleen de internetkabel om te pluggen maar zoals @eric aangeeft, zeg de monteur niet af!

Reageer