WiFi werkt niet goed

  • 20 November 2023
  • 8 reacties
  • 81 Bekeken

Goedemorgen,

 

Sinds gistermiddag hebben wij ontzettend trage wifi die af en toe ook wegvalt. Gaat om postcodegebied 1096. Nog nooit eerder last van gehad. Heb de modem al meerdere malen gereset. Mocht er geen storing zijn dan denk ik dat er iets niet helemaal meer goed werkt aan onze kant. Kan ik hierbij geholpen worden? We werken veel thuis dus een snelle oplossing zou prettig zijn.

 

Alvast dank!

Waqqas 5 maanden geleden

Hallo @Jelmervl 

Je hebt het over de WiFi, gaat bekabeld internet wel goed en valt bekabeld internet ook weg wanneer de WiFi wegvalt? Gaat er dan ook een rood lampje branden op de modem? Maak je alleen gebruik van de door Odido geleverde modem?

En welke modem heb je?

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jelmervl 

Je hebt het over de WiFi, gaat bekabeld internet wel goed en valt bekabeld internet ook weg wanneer de WiFi wegvalt? Gaat er dan ook een rood lampje branden op de modem? Maak je alleen gebruik van de door Odido geleverde modem?

En welke modem heb je?

Dank voor de reactie. Ik zal het zometeen even testen. Modem weet ik niet uit mijn hoofd. Ik kom er z.s.m. op terug!

Ik heb de Zyxel T-50, gebeurt ook bekabeld en er gaat geen rood lampje branden. @Waqqas 

De wifi is inmiddels zo ontzettend traag dat het bijna onmogelijk is om normaal op internet te surfen.

Reputatie 7
Badge +16

Wifi is altijd gerelateerd aan externe factoren en zelden aan je algemene, vaste verbinding - tenzij alles er uitligt natuurlijk (bekabeld Internet, alsmede Wifi). Brandt het wereldbolletje groen, oranje of rood? 

Groen. 
 

 

Maar het werkt nu nog steeds niet, het blijft heel traag. Van het een op het andere moment.

Reputatie 7
Badge +16

Kun je een paar foto's maken van hoe het modem erbij staat en van de voor- en achterkant van het modem + de aansluiting op het ISRA-punt? 

Reageer