Beantwoord

!! Wifi werkt niet, graag snel een tijdelijke oplossing !! *

  • 13 January 2024
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Beste Odido-team @Jason van Odido @Tommie van Odido @Johrick van Odido @Nora van Odido @Cheyenne van Odido  (of een van andere collega’s die hopelijk vandaag werkt),

Sinds eergisteren kampt mijn wifi met problemen na aanpassingen in de instellingen. Helaas is mijn draadloze verbinding volledig verdwenen, terwijl bekabeld nog werkt. Na 5 uur bellen, gaf uw collega hoop op een snelle oplossing met een mogelijk bezoek van een servicemonteur vandaag. Helaas bleef een beloofd belletje uit, en na een ontvangen mail blijkt dat ik pas volgende week woensdag een afspraak kan maken, waarna het nog onduidelijk is wanneer de monteur beschikbaar is.

Momenteel gebruik ik de unlimited data van mijn vriendin's telefoon als noodoplossing. Maar dit werkt niet wanneer ze niet thuis is. Voor mij is de code van unlimited data niet werkend door mijn KPN-provider. Ik ben afhankelijk van internet voor mijn werk en zit nu minstens 5 dagen zonder, wat voor mij onacceptabel is. Gisterenavond vroeg ik om een tijdelijke oplossing en stuitte op het voorstel om zelf een simkaart te kopen, wat ik niet kan doen gezien mijn agenda het dit weekend niet toe laat.

Ik verwacht van Odido een passende oplossing, waarbij ik enkele suggesties doe:

  • Het toesturen van een dongel met unlimited data.
  • Het versturen van een simkaart met unlimited data.
  • Het ontvangen van volledig nieuwe apparatuur voor zelfinstallatie.
  • De mogelijkheid om unlimited data aan te schaffen bij mijn eigen provider, vergoed door Odido.

Daarnaast eis ik de volledige kosten van een maand (zonder korting) terugbetaald, om de dagen zonder jullie service te dekken, inclusief de uren en moeite die ik al heb geïnvesteerd.

Ik waardeer jullie begrip voor technische problemen, maar ik verwacht een passende oplossing en samenwerking in plaats van weerstand. Jullie beloofde service is niet nagekomen, en ik ben vastbesloten om tot een bevredigende oplossing te komen.

 

Met vriendelijke groet,

Sten Bierens

 

Moderator edit: alhoewel we de ernst van de situatie inzien, is het niet nodig om het voltallige moderatieteam - of überhaupt een moderator - te taggen. Alle topics worden op basis van volgorde opgepakt. 

icon

Beste antwoord door eric 13 January 2024, 10:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Misschien is het verstandig om een reset van het modem uit te voeren, alle instellingen zullen dan weer op de standaard instelling staan. Aan de achterkant van het modem vind je dat en deze met een tandenstoker 10 seconden ingedrukt houden.

Alles is geprobeerd 

Reputatie 7
Badge +14

Nou nou.. je kan dus nog van internet gebruik maken maar zult dan een kabel in de router moeten stoppen. 

Had je de klantenservice al gebeld? Die kunnen het script doorlopen wat uiteindelijk leidt tot het versturen van nieuwe apparatuur lijkt mij. Maar de klantenservice kan ook inloggen op de router en misschien nog wat zien. Op het forum praat je met andere klanten onder de leiding van moderators en is geen directe chat. 

De vouchers werken inderdaad alleen op Odido en Ben sims. Is toch een extra service en als je toch nog aan een prepaid simkaart kan komen is die voucher direct beschikbaar. 

Reageer