WIfi werkt savonds niet

  • 15 November 2023
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Al meerdere keren hier melding van gemaakt, maar het wordt maar niet opgelost. In de avonduren heb ik geen wifi in huis en de bedraade verbinding doet het dan ook trager. Met een nieuw modem is het probleem nog steeds niet opgelost, sterker nog deze had een slechtere verbinding. Nu krijg ik net een SMS op mijn mobiele telefoon omdat mijn internetbundel op is. Hier raak ik wel een beetje van over de zeik aangezien ik geregeld een hotspot moet maken om thuis te kunnen internetten. Kan niet wachten tot het contract voorbij is zodat ik kan overstappen naar een partij die wel levert. 

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hoi @marloeskers, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik help je hier graag mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je de T-54 nog aangesloten hebt in plaats van het nieuwe modem, de T-56. Daarnaast zie ik dat je de 2,4 GHz en 5 GHz frequentie gesplitst hebt, dit raden we niet aan. Je 2,4 GHz frequentie wordt namelijk volledig overbelast waardoor het lijkt alsof je wifi wegvalt. Ik raad je aan om de bandsteering aan te zetten en indien je meer dan 64 cliënts in gebruik hebt raad ik je aan om een wifipunt aan te schaffen en deze bekabeld aan te sluiten. Hopelijk wordt het hiermee opgelost! Als je nog meer vragen hebt hierover, stel ze gerust. We staan voor je klaar.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @marloeskers, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik help je hier graag mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je de T-54 nog aangesloten hebt in plaats van het nieuwe modem, de T-56. Daarnaast zie ik dat je de 2,4 GHz en 5 GHz frequentie gesplitst hebt, dit raden we niet aan. Je 2,4 GHz frequentie wordt namelijk volledig overbelast waardoor het lijkt alsof je wifi wegvalt. Ik raad je aan om de bandsteering aan te zetten en indien je meer dan 64 cliënts in gebruik hebt raad ik je aan om een wifipunt aan te schaffen en deze bekabeld aan te sluiten. Hopelijk wordt het hiermee opgelost! Als je nog meer vragen hebt hierover, stel ze gerust. We staan voor je klaar.

Reageer