Wifipunt op factuur

  • 28 February 2024
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 1

Goedenavond,

 

Op onze factuur van tv en internet zagen wij dat wij maandelijks €2.50 betalen voor een wifipunt sinds november. Wij hebben echter helemaal geen wifipunt en hebben hier nu al wel 4 maanden voor betaald. Dit heb ik telefonisch al eens doorgegeven begin januari, echter is het op de facturen van januari en februari helaas niet aangepast.

Wij hebben in oktober wel een wifipunt geprobeerd, 1 maand gratis wegens internetproblemen. Deze hebben wij echter samen met onze modem retour gestuurd toen onze modem werd omgewisseld. Dit was nog in oktober en dus in de gratis maand. 

Zou dit kunnen worden aangepast en kan de €10 die wij nu in totaal te veel hebben betaald eventueel worden verrekend of terugbetaald? En zorgt dit niet voor problemen indien wij onze apparatuur moeten terugsturen en dus geen Wifipunt kunnen leveren nu wij deze niet hebben?

Alvast bedankt voor de moeite :)

Groet,

Denise Zeën

Johrick van Odido 2 maanden geleden

Hoi @DavidZeen,

Ik kan mij voorstellen dat je niet wilt betalen voor iets wat je niet gebruikt en al even geleden terug is gestuurd naar ons. Ik kijk heel graag met je mee hoe dit precies zit! Zou jij je klantnummer willen toevoegen aan je Community profiel? Dan kijk ik met alle liefde met je mee. Ik ben er voor je!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @DavidZeen,

Ik kan mij voorstellen dat je niet wilt betalen voor iets wat je niet gebruikt en al even geleden terug is gestuurd naar ons. Ik kijk heel graag met je mee hoe dit precies zit! Zou jij je klantnummer willen toevoegen aan je Community profiel? Dan kijk ik met alle liefde met je mee. Ik ben er voor je!

Reputatie 1

@Johrick van Odido dank je wel! Dat heb ik zojuist gedaan

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @DavidZeen, super dat je jouw klantnummer toe kon voegen! Ik ben gelijk in je abonnement gedoken en ik zie inderdaad dat er een Wifi-punt in je abonnement zit. Graag had ik deze er meteen voor je uitgehaald, alleen door de verhuizing is alle apparatuur nu ‘in oplevering’ op het nieuwe adres waardoor ik geen wijzigingen kan maken aan de producten en diensten in je abonnement. Omdat ik ook nog geen installatieafspraak met Guidion ingepland zie staan weet ik voor mijzelf ook niet wanneer ik dit wel voor je kan wijzigen.

Kan je een installatieafspraak met Guidion inplannen? Na de afmelding van de installatie door de monteur springt je verhuizing op ‘voltooid’ en kunnen wij het Wifi-punt meteen voor je afmelden. Hiermee wordt ook duidelijk op welke datum het Wifi-punt bij ons binnen is gekomen.

Dit komt helemaal goed. Succes met verhuizen in de tussentijd! 😄

Reputatie 1

Inmiddels is het internet geïnstalleerd in onze nieuwe woning. Is het nu mogelijk het wifipunt uit ons abonnement te halen en de maanden waarin wij hebben betaald voor het wifipunt te crediteren? :)

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @DavidZeen, ik heb het meteen in orde gemaakt! Ook heb ik een vergoeding voor je erin gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Ik wens je een mooi weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer