zeer slecht internet valt steeds uit

  • 12 January 2024
  • 1 reactie
  • 230 Bekeken

hele slechte service en geen internet meer

hele slechte service, al 3 weken geen goed internet via glasvezel, ze weigeren er iets aan te doen.
de internet verbinding haperd en soms helemaal niks
Op de helpdesk aardige vrouwen, die niks weten en een paar mannen die onzin vertellen, ü moet uw HDMI kabel vervangen" ook via de community help geen goede professionele ICT hulp, maar dat ik maar boeken moet gaan lezen

zo word je van het kasje naar de muur gestuurd, geen goede een professionele informatie, maar adviezen als de hdmi kabel vervangen e.d onzin, ook niet op de community helpdesk, daar zeiden ze lees maar "netweken voor Dummies" , Ik heb een HBO opleiding ICT

Datum van ervaring: 17 december 2023

BewerkVerwijderDelen

Antwoord van Odido

17 uur geleden

Hi Martin, een haperende verbinding is in deze moderne tijd echt een no-go, daarom snap ik helemaal dat je via deze weg aan de digitale bel trekt. Ik ben er om je te helpen! Neem een kijkje op onze Community en laat daarbij vooral je oog vallen op de digitale kennisbank, de Wiki: https://community.odido.nl/knowledge-base. Hierin hebben we ontzettend veel kennisartikelen geplaatst zodat bijna alle problemen verholpen kunnen worden. Lukt het daarmee nog niet? No problemo! Laat een reactie achter in het topic dat het beste bij jouw probleembeschrijving past, dan reageert 1 van onze moderators binnen 24 tot 48 uur en proberen we het ter plekke op afstand op te lossen voor je. Er is overal een oplossing voor! Groetjes, Jason van Odido

 

Wanneer word eindelijk de verbinding gemaakt

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Goed dat je nogmaals een topic aanmaakt, ik help je graag verder! @martindoornbos 

Als ik het goed begrijp valt jouw verbinding steeds kort weg en af en toe zelfs helemaal, klopt dit? Ik ben direct het systeem ingedoken, maar op basis van dit e-mail adres kan ik geen abonnement vinden. Wil je jouw Klantnummer dat er uit ziet als, ABC12345, toevoegen aan jouw Community profiel? Dan kan ik gelijk voor je aan de slag. 

Daarnaast wil ik je vragen om het modem op de volgende wijze een herstart te geven: 

  1. Haal het modem en de Mediaconverter/ONT (het kleine witte of zwarte kastje in de meterkast) van de stroom.
  2. Wacht minimaal 10 seconden. Sluit daarna de Mediaconverter/ONT weer aan op de stroom en laat deze 30 seconden opstarten. Sluit daarna het modem weer aan op de stroom.
  3. Wacht tot alles volledig is opgestart.
  4.  Controleer of de diensten weer werken.

Wil je daarna voor de komende drie dagen de datum en het tijdstip van wegval noteren? Zodra ik jouw bevindingen heb ontvangen, kan ik gericht op zoek naar de juiste oplossing. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Goed dat je nogmaals een topic aanmaakt, ik help je graag verder! @martindoornbos 

Als ik het goed begrijp valt jouw verbinding steeds kort weg en af en toe zelfs helemaal, klopt dit? Ik ben direct het systeem ingedoken, maar op basis van dit e-mail adres kan ik geen abonnement vinden. Wil je jouw Klantnummer dat er uit ziet als, ABC12345, toevoegen aan jouw Community profiel? Dan kan ik gelijk voor je aan de slag. 

Daarnaast wil ik je vragen om het modem op de volgende wijze een herstart te geven: 

  1. Haal het modem en de Mediaconverter/ONT (het kleine witte of zwarte kastje in de meterkast) van de stroom.
  2. Wacht minimaal 10 seconden. Sluit daarna de Mediaconverter/ONT weer aan op de stroom en laat deze 30 seconden opstarten. Sluit daarna het modem weer aan op de stroom.
  3. Wacht tot alles volledig is opgestart.
  4.  Controleer of de diensten weer werken.

Wil je daarna voor de komende drie dagen de datum en het tijdstip van wegval noteren? Zodra ik jouw bevindingen heb ontvangen, kan ik gericht op zoek naar de juiste oplossing. 

Reageer