Zyxel WX5600-To

  • 22 August 2023
  • 7 reacties
  • 269 Bekeken

Hallo ik heb sinds vandaag T Mobile thuis, installatie ging best makkelijk (tv en wifi via modem) maar de wifi via Zyxel wx5600-to wil maar niet lukken al vanalles geprobeerd. Paar keer de reset gedaan andere kabel / poort niks wil helpen. Wie kan mij ermee verder helpen want de monteur kon op zijn vroegst 8 september ??? 

Waqqas 8 maanden geleden

@s5 gebruiker 

Het wifi punt zal niet werken met 2 gescheiden netwerken, dus Easymesh blijft aan en scheidt de 2 banden niet.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heb je een DSl aansluiting of een glasvezel?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @s5 gebruiker 

Bekabeld internet en via de WiFi werk wel goed als je alleen de modem/router gebruikt? Welke problemen ervaar je wanneer je een Wifi Plus punt aansluit?

Heb je een DSl aansluiting of een glasvezel?

Ik heb een DSI aansluiting

Hallo @s5 gebruiker 

Bekabeld internet en via de WiFi werk wel goed als je alleen de modem/router gebruikt? Welke problemen ervaar je wanneer je een Wifi Plus punt aansluit?

Dat werkt allemaal perfect alleen als ik de wifi plus boven neer zet dan ontvangt hij het signaal niet, en wifi op de kamer boven het modem valt steeds weg. nu heb ik de wifi plus boven bekabeld aangesloten en werkt hij prima. Alleen de vraag welk signaal zend deze uit dit in verband met beveiligings camera's wat alleen werken op 2.4 ?

Reputatie 7
Badge +15

@s5 gebruiker

Zoals het modem zal deze denk ik ook een 2,4 GHz en 5 GHz mixed netwerk uitzenden, is de versterker rechtstreeks op de modem aangesloten of zit hier nog iets tussen? Zij je deze dan ook een keer rechtstreeks kunnen testen?

@s5 gebruiker

Zoals het modem zal deze denk ik ook een 2,4 GHz en 5 GHz mixed netwerk uitzenden, is de versterker rechtstreeks op de modem aangesloten of zit hier nog iets tussen? Zij je deze dan ook een keer rechtstreeks kunnen testen?

deze is rechtstreeks gekoppeld op het modem, er is wel vanmorgen een swicht gemaakt  zodat ik kan kiezen tussen 2.4 en 5.0 . dit ga ik vanmiddag testen of dit geholpen heeft.

Reputatie 7
Badge +15

@s5 gebruiker 

Het wifi punt zal niet werken met 2 gescheiden netwerken, dus Easymesh blijft aan en scheidt de 2 banden niet.

Reageer