Beantwoord

AP isolatie uitschakelen

• 8 juni 2019
  • 1 reactie
  • 3626 Bekeken

Om te kunnen streamen van mijn smartphone (of ander apparaat) naar mijn t.v. geeft Chrome cast aan dat ik de AP-isolatie moet uitschakelen op mijn router (in mijn geval een Huawei B618s)

Na op internet te hebben gezocht zag ik dat ik dat kan aanpassen via de modem configuratie ( http://192.168.8.1 )
Echter als ik bij de instellingen kom dan zie ik geen AP-isolatie, clientisoloatie, UPnP of iets wat daar op lijkt.

Ik vermoedt dat ik bij het kopje instellingen moet zijn, daarna heb ik alle 7 subopties geopend maar niks waar ik van zeg ja dat is 'm.
Mijn opties zijn:
  1. Snelle configuratie
  2. Inbellen
  3. VPN
  4. WLAN
  5. DHCP
  6. Beveiliging
  7. Systeem
Graag zou ik willen weten wat ik precies daar moet aan of afvinken zodat de AP-isolatie is uitgeschakeld en ik eindelijk zonder problemen kan streamen naar mijn t.v.
icon

Beste antwoord door Pilovali 8 juni 2019, 21:43

Ben je wellicht verbonden met het gastennetwerk? Deze router heeft, als het goed is, standaard geen AP isolatie ingeschakeld.

PS. Het is niet handig om je 06-nummer te gebruiken als een gebruikersnaam op een openbaar forum. Een T-Mobile moderator is op de hoogte gesteld en gaat je gebruikersnaam veranderen.

Groet,
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Ben je wellicht verbonden met het gastennetwerk? Deze router heeft, als het goed is, standaard geen AP isolatie ingeschakeld.

PS. Het is niet handig om je 06-nummer te gebruiken als een gebruikersnaam op een openbaar forum. Een T-Mobile moderator is op de hoogte gesteld en gaat je gebruikersnaam veranderen.

Groet,

Reageer