2fa T-mobile Thuis/Odido verwijderd

  • 27 October 2023
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Hi,

 

Wilde inloggen in de nieuwe Odido app, kwam erachter dat er 2fa op zit. Hoogstwaarschijnlijk ooit geinstalleerd, maar ook weer verwijderd aangezien in mijn standaard 2fa app (google authenticator) Odido of T-mobile thuis niet meer terug kan vinden. Ook via de website is het niet mogelijk om in mijn Odido te komen…

 

Kan er voor mij een nieuwe 2fa account gekoppeld worden? 

 

Groet,

Dennis

Jason van Odido 5 maanden geleden

Goedemorgen @dlouwerse, van harte welkom op de Odido Community! 🙋‍♂️

Ik snap je vraag denk ik niet helemaal, sorry. 2fa is een tweestaps-verificatiesysteem waarmee apps beter beschermd zijn tegen onrechtmatig inloggen. Bedoel je dat je de inloginformatie van de Mijn Odido app kwijt bent? Zo ja: die kan ik zo voor je achterhalen/resetten, dat is geen probleem! Bedoel je wat anders? Dan ben ik bang dat ik of de vraag verkeerd begrijp óf het niet mogelijk is. We kunnen geen nieuwe 2fa aan jouw account koppelen, lijkt mij.

@Tommie van Odido Of zie jij dit beter dan ik? 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @dlouwerse, van harte welkom op de Odido Community! 🙋‍♂️

Ik snap je vraag denk ik niet helemaal, sorry. 2fa is een tweestaps-verificatiesysteem waarmee apps beter beschermd zijn tegen onrechtmatig inloggen. Bedoel je dat je de inloginformatie van de Mijn Odido app kwijt bent? Zo ja: die kan ik zo voor je achterhalen/resetten, dat is geen probleem! Bedoel je wat anders? Dan ben ik bang dat ik of de vraag verkeerd begrijp óf het niet mogelijk is. We kunnen geen nieuwe 2fa aan jouw account koppelen, lijkt mij.

@Tommie van Odido Of zie jij dit beter dan ik? 

Hi Jason,

Ik heb ooit tweestaps-verificatie geactiveerd voor mijn toenmalige T-mobile (Nu Odido) app. Dus bij inloggen wordt er gevraagd naar deze verificatie. Echter, in mijn 2fa app is er geen koppeling met Odido, dus kan ik niet inloggen. Ik heb wel mijn inloggegevens, maar kan dus niet in de app vanwege bovengenoemde verificatie.

 

Indien het niet mogelijk is om een nieuwe 2fa aan mijn account te koppelen, is het dan wel mogelijk om een nieuw account aan mijn klantnummer te koppelen, waarin ik opnieuw deze 2fa kan instellen? Anders zie ik geen mogelijkheid om in de app te komen.

Reputatie 7
Badge +16

Okee dat maakt het een stuk duidelijker, bedankt voor je toelichting! 😊 

Kan het zijn dat jij probeert in te loggen op de app met een verouderd account? ik kan me haast niet voorstellen dat er geen 2fa is en dat deze niet getriggerd wordt op de nieuwe inlog-methode. Ik ga wat proberen uit te vogelen voor je! 

Reageer