Aanpassen incassodatum heeft geen effect

  • 21 February 2024
  • 2 reacties
  • 19 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb sinds een paar maanden een Internet only abonnement bij Odido en ik heb in de app de automatische incassodatum op de 22e van de maand gezet. Echter zijn mijn abonnementskosten de afgelopen twee maanden op respectievelijk de 24e en de 15e voldaan (en beide keren enkele dagen daarna daadwerkelijk afgeboekt). Klopt het dat het instellen van de incassodatum niet werkt en dat Odido schijnbaar op willekeurige data de abonnementskosten afboekt?

Met vriendelijke groet,

Jasper

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hi @Jasper_V, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat de incasso datum op de 22e staat. Heel eerlijk gezegd durf ik niet te zeggen waar dit door komt. Ik gok dat het vanaf volgende maand wel goed gaat. Als het dan weer niet goed gaat, trek dan opnieuw aan de bel. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jasper_V, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat de incasso datum op de 22e staat. Heel eerlijk gezegd durf ik niet te zeggen waar dit door komt. Ik gok dat het vanaf volgende maand wel goed gaat. Als het dan weer niet goed gaat, trek dan opnieuw aan de bel. 

Beste Tommie,

Hartelijk dank voor je reactie, ik wacht de volgende factuur af.

Met vriendelijke groet,

Jasper

Reageer