Beantwoord

Abbonement afgesloten met klantvoordeel, contract geeft het niet aan.

  • 16 October 2023
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Hallo,

 

Zojuist een glasvezelinternet-abonnement afgesloten i.c.m. klantvoordeel omdat zowel ik als mijn vriendin bij Ben zitten met onze mobieltjes. Helaas zie ik nu in de bestelling/contract dat klantvoordeel niet wordt verrekend? Wat gaat hier mis? Ik probeerde het al aan te melden via activatie klantvoordeel, maar dit werkt niet omdat zowel mijn nummer als die van mijn vriendin niet pakt. Heel raar.

Ik hoor graag of jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Jasper Segaar

icon

Beste antwoord door eric 16 October 2023, 21:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je kunt klantvoordeel bij Ben en Odido thuis aanmelden zodra beide actief zijn.

Reputatie 7
Badge +16

Wat @eric zegt klopt. Je kunt een Odido abonnement pas koppelen aan een Ben abonnement zodra beide geactiveerd zijn. Is dit nog niet het geval, dan zal de Klantvoordeel korting nog niet verrekend worden. Geen zorgen! Zodra beide abonnementen opgeleverd zijn, zal de korting vanzelf toebedeeld worden; mits je Klantvoordeel aangezet hebt natuurlijk.

Reageer