Abbonoment verlengen niet mogelijk na wijziging

  • 27 March 2024
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Vandaag mijn Internet+TV abbonement gewijzigd online door het gratis pakket van ESPN + Viaplay uit te zetten, om onnodig extra kosten de komende maand(en) te voorkomen. Mijn abbo loopt begin april af, dus ik dacht bel naar de klantenservice wat de mogelijkheden zijn voor eventuele verlenging/opzegging. Waar de persoon aan de andere kant niet zo behulpzaam was en aangaf dat ik moest wachten tot deze mutatie van ESPN+Viaplay verwerkt was.

Volgens haar moest ik een aantal weken wachten en kon ik in de tussentijd niks wijzigen. En ze kwam ook niet met andere suggesties, erg klantonvriendelijk en had er overduidelijk geen zin...

Naar mijn gevoel is dit een simpel iets wat in het systeem aangepast kan worden. Kan iemand van Odido mij eerder helpen met een verlengingsaanbod? Ik neig nu eerder na beëindiging dan naar verlenging door deze klantervaring…

 

Groet,

 

Quinten

eric 1 maand geleden

Hoi @QuintenL ,

Er bestaat voor internet/tv/bellen geen verlengingsaanbod. Alle abonnementen lopen 1 jaar in een contract en voor nieuwe klanten is er inderdaad een forse korting. Die heb jij al gehad en je abonnement wordt gewoon maandelijks opzegbaar. Je kunt dus niet weer een nieuwe vaste contractperiode aangaan.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @QuintenL ,

Er bestaat voor internet/tv/bellen geen verlengingsaanbod. Alle abonnementen lopen 1 jaar in een contract en voor nieuwe klanten is er inderdaad een forse korting. Die heb jij al gehad en je abonnement wordt gewoon maandelijks opzegbaar. Je kunt dus niet weer een nieuwe vaste contractperiode aangaan.

Reageer