Beantwoord

Abonnement afsluiten, dan verhuizen, hoe zit het met extra kosten?

  • 16 March 2022
  • 6 reacties
  • 164 Bekeken

Ik ga over een 1.5 maand verhuizen, maar wil al een abonnement t-mobile thuis afsluiten op dit moment op mijn huidige adres. Kan ik mijn abbo meenemen naar mijn nieuwe adres, komen daar dan weer extra kosten overheen? En hoe zit het met de benefits die je krijgt bij het afsluiten van het abonnement op dit moment?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 March 2022, 17:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Boersma11 

Je kan nu een abonnement nemen en later meeverhuizen naar je nieuwe adres, geen probleem 😊

Alle info over verhuizen

Bij de verhuizing betaal je niet nog eens de aansluitkosten maar wel installatiekosten als het om glasvezel gaat.

Indien je ook mobiel hebt of gaat nemen dan kan je tijdens het bestellen kiezen voor ik heb ook een mobiele abonnement en dan zie je alle benefits, wel achteraf klantvoordeel activeren in je T-Mobile account natuurlijk.

Hey @Waqqas , bedankt voor je antwoord.

Die installatiekosten gelden ook als er een glasvezelkastje aanwezig is? Gaat om monteur die ergens in een verdeelkasstje in de wijk wat fixed oid?

Reputatie 7
Badge +15

@Boersma11

Voor een glasvezel installatie zijn er altijd installatiekosten, de monteur sluit een mediaconverter aan op het glasvezelaansluitpunt en installeert de modem, ook wordt de verbinding achteraf doorgegeven aan T-Mobile en misschien gaat de monteur ook langs de wijkcentrale.

Momenteel is er een actie, geen aansluitkosten en ook geen installatiekosten.

Juist, dat zag ik, interessant dacht ik. Maar die actie is eind maart afgelopen, en dan zul je bij een verhuizing weer installatiekosten moeten betalen.

 

Ik ga er over nadenken. Thanks!

Reputatie 7
Badge +15

@Boersma11 

De installatiekosten zijn niet 75 euro. Je betaalt €37,50 aan aansluitkosten 😉

Oh goed dat je dat zegt, dat veranderd het wel nl., bel ik morgen tmobile even :)