Beantwoord

abonnement gewijzigd

  • 11 November 2023
  • 6 reacties
  • 77 Bekeken

Op 5 oktober hebben wij ons abonnement gewijzigd. De spullen die we in bruikleen hadden hebben wij ook binnen 30 dagen opgestuurd. Echter krijgen we nu een factuur binnen voor november met nog het oude bedrag.Vanaf wanneer gaat de wijziging in? 

icon

Beste antwoord door Cristien 11 November 2023, 16:11

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @nononoor  Welkom, Je hebt altijd een maand opzegtermijn. 
Wanneer was je oude abonnement afgelopen en is de nieuwe al ingegaan?

Je betaald altijd achteraf.

Meestal staat op de mail en het factuur wat er aangepast is?

Wil je dat eerst even nakijken?

Als je nog hulp nodig hebt helpen de moderators is verder.

Fijn weekend!

 

Hallo @CrisTien, dank voor je antwoord. 

Op 5 okt hebben we abonnement gewijzigd van Internet en TV naar alleen internet. Ik vind het wel vreemd dat je dan binnen 30 dagen de box moet terugsturen maar nog wel oktober en november hiervoor moet betalen... Het zou dan beter zijn om te communiceren naar de klanten; vanaf december betaalt u het nieuwe tarief, voor eind nov moet de box teruggestuurd zijn. 

Er staat overigens nergens in de mails verwerkt vanaf wanneer het nieuwe abonnement in zou gaan. Op 5 oktober wel een mail ontvangen met daarin gegevens over het terugsturen en dat het abonnement is gewijzigd. 

Als ik in mijn odido nu klik op de optie tv, staat er ook vermeld dat we dit nu niet hebben in ons huidige abonnement. Dus ook daar lijkt het alsof de wijziging wel is doorgevoerd maar het dus nog wel op de factuur van november staat. 

Reputatie 7
Badge +14

@nononoor Wacht de reactie van de moderators af. Ze kunnen exact zien of het wel of niet fout is gegaan. Als het fout is komt het geld weer netjes terug.

Zet in het prive deel van je forum account je klantnummer en geboortedatum. (Kunnen wij klanten niet lezen) zodat de moderators als ze aanwezig zijn gelijk een onderzoek kunnen starten.

Sorry dat ik niets voor je kan doen verder!

MVG. 

@CrisTien , dank voor het helpen! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @nononoor, de opzegging van het TV-abonnement + TV Box is goed doorgekomen, daar is gelukkig niets mis mee! De opzegging op losse abonnementsonderdelen is echter altijd met inachtneming van één maand opzegtermijn. Dit betekent dat vanaf 6 november 2023 jouw TV-abonnement opgezegd is (contractueel gezien), omdat de voorlopige factuur voor november echter al aangemaakt was op dat moment, wordt de hele maand november meegenomen in het maandbedrag. Dit zal op een volgende factuur gecorrigeerd worden. Mocht dat om wat voor reden dan ook toch niet het geval zijn, laat het middels een berichtje weten hier; dan pak ik het persoonlijk op en zorg ik ervoor dat het te veel betaalde bedrag netjes gerestitueerd wordt. 

Een mooie zondag toegewenst!

@Jason van Odido , dank voor je bericht! We zullen aankomende maand goed kijken naar de factuur en contact opnemen als het nodig is. 

Reageer