Abonnement koppelen lukt iet

  • 19 September 2023
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een Internet + TV abonnement afgesloten en een mail gekregen dat ik de bestelstatus kan volgen via Mijn Odido.

Wanneer ik inlog in Mijn Odido en aangeef dat ik mijn internet abonnement wil koppelen krijg ik deze melding:

De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.

Graag jullie hulp.

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @jkuijt, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en als het goed is moet het lukken om je abonnement te koppelen. Zou je alle stappen die je doet kunnen schetsen en aangeven bij welke stap de foutmelding komt? Heb je al een bestaand abonnement wat je probeert te koppelen of is het puur alleen het nieuwe Internet + TV abonnement? 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @jkuijt, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en als het goed is moet het lukken om je abonnement te koppelen. Zou je alle stappen die je doet kunnen schetsen en aangeven bij welke stap de foutmelding komt? Heb je al een bestaand abonnement wat je probeert te koppelen of is het puur alleen het nieuwe Internet + TV abonnement? 

Bedankt voor je bericht.

Zojuist heb ik het opnieuw geprobeerd en nu lukt het wel.

Wellicht was ik te snel na mijn bestelling met koppelen.

Reageer